پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227512
صورت خود را پر کنيد
تاریخ انتشار : 1395/10/19 12:56:48
نمایش : 1251
مسعودي گفت: براي عضله‌سازي صورت از روش‌هايي همچون بادکش تخصصي و خون‌گيري يا از روغن‌هاي موضعي همچون بنفشه و گل‌سرخ استفاده مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نعمت‌الله مسعودي عضو انجمن علمي طب سنتي ايران در خصوص راهکارهايي براي پر شدن صورت گفت: مغز، قلب و کبد سه عضو رئيسه بدن هستند که بر روي اعضاي مجاور خود يعني گوش، صورت، لب و چشم اثر مي‌گذارند و اثر مي‌پذيرند.

وي افزود: اعضايي مانند رحم و روده نيز بر روي مغز اثر گذاشته و مغز نيز به مراتب اين اثرات را روي صورت خواهد گذاشت، بنابراين براي پر شدن صورت، ابتدا بايد مشکلاتي که در اين اعضا وجود دارد رفع کرده و سپس براي درمان پري صورت اقدام شود. افرادي که دچار بيماري‌هاي رحم و روده يا سرطان خون هستند به طور ناگهاني صورت آنها لاغر مي‌شود.

اين متخصص طب سنتي گفت: فکر زياد،‌ بدبيني،‌ استرس، نگراني و به طور کلي کار کشيدن زياد از مغز، مغز را خشک کرده و اثرات خود را روي صورت خواهد گذاشت، بنابر اين لازم است که افرادي که دنبال زيبايي صورت هستند ابتدا مشکلات بدني خود را برطرف کرده و بعد از دستورات خوراکي و موضعي براي عضله‌سازي صورت استفاده کنند.

مسعودي گفت: بعد از رفع مشکلات بدن، براي عضله‌سازي صورت از روش‌هايي همچون بادکش تخصصي و خون‌گيري يا  از روغن‌هاي موضعي همچون بنفشه و گل‌سرخ استفاده مي‌شود.

وي ادامه داد: اما بعضي از افراد ساختار صورت آنها (سوء هيأت ترکيب) لاغر بوده و نمي‌توانند صورت بسيار پري داشته باشند اما به صورت کلي به افرادي که تمايل به عضله‌سازي صورت دارند، توصيه مي‌شود ابتدا مزاج و سبک زندگي خود را اصلاح کنند. 

اين متخصص طب سنتي گفت:‌ زن حامله‌اي که افکار بدبينانه‌اي دارد و به صورت دائم از پيتزا و غذاهاي فست‌فود استفاده مي‌کند، به مرور سوداي خون او بالا مي‌رود و اين موضوع به جنين منتقل شده و سبب شده که جنين يا نسل‌هاي بعدي، داراي پوست و چهره ناسالم باشند حتي سوء مزاج پدر نيز مي‌تواند روي نسل‌هاي بعدي اثرگذار باشد.

وي اضافه کرد: افرادي که سبک زندگي نادرستي همچون خوابيدن بعد از طلوع آفتاب دارند، به مرور چهره کدري پيدا خواهند کرد. ابتدا بايد سبک زندگي اصلاح شود و بعد از آن هر فرد با توجه به مزاج و اقليم داروي خاصي را دريافت کند.

مسعودي در پاسخ به اين سوال که آيا آب مي‌تواند در افزايش متابوليسم بدن اثرگذار باشد،‌ گفت: بله، آب در متابوليسم مؤثر است اما براي کسي که داراي کبدي با مزاج خشک است، اين مصرف زياد آب، به افزايش متابوليسم کمک مي‌کند، اما کسي که داراي کبدي با مزاج مرطوب است افزايش مصرف آب آن را تبديل به سم در بدن کرده و بيماري‌هاي زيادي به وجود مي‌آورد.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html