پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227496
زنجبيل در خدمت لاغري شکمي
تاریخ انتشار : 1395/10/18 10:35:11
نمایش : 1204
مي توان به زنجبيل در خدمت لاغري شکمي، کيوي و کاهش کلسترول، سير و سلامت چشم ها، طرز تهيه چند ادويه، سالم سازي پيتزا، سبزيجات معطر، شلغم و ... اشاره کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، زنجبيل يکي از روش‌هاي درماني طبيعي فوق العاده مؤثر است که به دليل دارا بودن خواص ترموژني به سوزاندن چربي ها کمک کرده و سموم را از بدن دفع مي کند. در اين مطلب خواص لاغري اين ريشه درمانگر را مرور کرده و چند نوشيدني مؤثر براي آب کردن چربي هاي شکمي را معرفي مي کنيم. لطفاً با ما همراه باشيد.

با اين 6 سبزي کمتر شناخته شده آشنا شويد

سبزيجات زيادي وجود دارد که در برخي مناطق جهان وجود دارند و در برخي مناطق ديگر يافت نمي شوند. تمام اين سبزيجات خواص خود را دارند. اگر مي خواهيد با 6 سبزي کمتر شناخته شده آشنا شويد اين مطلب را مطالعه کنيد.

عشق پيتزاها بخوانند 

اگر شما و خانواده تان عاشق پيتزا هستيد نيازي نيست خودتان را محروم کنيد. به شرط اينکه پيتزا را در منزل تهيه کنيد و براي سلامت بدنتان آن را با مواد غذايي که در ادامه ذکر مي‌شود، غني کنيد.

درمان چاقي با تيم پزشکي ميسر است

هميشه آدم‌ها دوست دارند، از کوتاه ترين مسيرها به هدفشان نزديک شوند، تناسب اندام و کاهش وزن يکي از آرزوهايي است که افراد چاق در ذهن مي پرورانند و براي رسيدن به اين هدف، راه‌هاي کوتاه مدت بسياري را امتحان مي کنند. اما آيا افراد با انتخاب اين روش ها به موفقيت و عملي شدن آرزوهايشان نزديک مي شوند؟

سبزيجات معطر؛ غني کننده رژيم غذايي

سبزيجات معطر فوايد زيادي دارند. اين سبزيجات علاوه بر خوش عطر و طعم کردن غذاها درمانگر نيز هستند. بنابراين توصيه مي شود اين سبزيجات را به برنامه غذايي تان افزوده و از خواص بي نظير آن‌ها بهره ببريد.

شلغم: دوست روزهاي سرد

شلغم غني از ويتامين C و اسيدآمينه هاي ضروري است و ميزان کربوهيدرات هاي پيچيده و فيبرهاي موجود در اين سبزي قدرت درماني آن را بالا برده است. در فصل زمستان و سرماخوردگي شلغم بيشتر مصرف مي شود. بهتر است بيشتر در خصوص خواص آن بدانيد.

با سير از چشم‌ها مراقبت کنيد 

پزشکان و متخصصان چشم پزشک توصيه مي کنند با اصلاح عادت‌هاي روزمره و بخصوص مصرف مواد غذايي مناسب سلامت چشم‌ها را ارتقا داده و بروز مشکلات بينايي را به تأخير بيندازيد. در اين مطلب تأثير سير به عنوان يک ماده غذايي فوق العاده مفيد را در سلامت چشم‌ها بررسي مي کنيم. لطفاً با ما همراه باشيد.

12 توصيه ي رژيمي ضد آکنه 

آکنه يکي از مشکلات رايجي است که پوست را درگير مي کند. لازم نيست شما در سکوت از وجود اين لکه ها و جوش‌ها رنج ببريد. اکنون زمان آن فرا رسيده که سرعت رشد آکنه ها را کاهش دهيد و به آن‌ها توجه کنيد.

آشنايي با روش تهيه خوراک عدس با رويه سيب زميني

خوراک عدس با رويه سيب زميني مخلوطي خوشمزه از عدس قرمز، پنير توفو و سبزيجات که با لايه اي از پوره‌ي سيب زميني برشته پخته مي شوند و غذايي کاملاً سالم را تشکيل مي دهند.

کيوي و کاهش کلسترول خون

همان طور که مي دانيد يکي از عوامل خطر بيماري هاي قلبي عروقي، کلسترول بالاي خون مخصوصاً بالا بودن کلسترول بد خون است. خبر خوش اين که کيوي مي تواند آن را کاهش دهد، با ما همراه باشيد...

طرز تهيه 16 نوع ادويه از ايران و سراسر جهان

ادويه‌ها مزه دهنده‌هايي براي پخت و پز هستند. بسياري از خانم‌ها ادويه‌هاي مورد نياز براي آشپزي را از بازار مي‌خرند، اما برخي از اين ادويه‌ها را مي‌توانيد در منزل نيز تهيه کنيد تا هم از سلامت و محتويات مواد آن مطلع باشيد هم خودتان مزه متفاوتي را به دست آوريد.


منبع:تبيان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html