پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227491
چند راهکار ساده براي افزايش سرعت تلفن همراه
تاریخ انتشار : 1395/10/16 10:40:05
نمایش : 1192
براي سرعت بخشيدن به گوشي هاي هوشمند راه هاي متفاوتي دارد که در ادامه به تعدادي از آن ها اشاره مي کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بسياري از کاربران فايل هاي گوناگوني را بر روي تلفن هاي همراه خود ذخيره ميکنند که اين امر موجب کندي سرعت آن خواهد شد. در اين گزارش راه هايي را براي افزايش سرعت اسمارت فون هاي اندرويدي به شما ارائه مي دهيم.

پاک کردن اپليکيشن هاي بدون کاربرد
از مهمترين دلايل کند شدن گوشي هاي همراه با سيستم عامل اندرويد، پرشدن حافظه با اپليکيشن هاي بلا استفاده است. براي برطرف کردن اين مشکل به شما توصيه مي کنيم با رفتن به بخش تنظيمات گوشي خود و بررسي برنامه هاي نصب شده روي آن، موارد اضافي را حذف (Uninstall) کنيد.

نکته: برخي به اشتباه حذف آيکون برنامه نصبي از روي گوشي را به منزله حذف آن مي دانند.

 پاک کردن فايل هاي حجيم و بي استفاده
 دومين دليل براي کند شدن گوشي هاي اندرويد فايل هايي هستند که از حجم بالايي برخوردار هستند و فضاي زيادي را اشغال مي کنند. با توجه به اينکه کيفيت دوربين هاي جديد هوشمند بالا رفته و عکس هايي که توسط اين دوربين ها گرفته مي شوند حجم بالايي را اشغال مي کنند پيشنهاد مي شود فايل هاي صوتي و تصويري خود را به داخل رايانه شخصي انتقال دهيد.

خالي کردن رم
سيستم عامل اندرويد به گونه اي طراحي شده که در زمان کمبود حافظه  به طور خودکار اپليکيشن ها را مي بندد تا فضاي بيشتري آزاد شود؛ کاربران تازه کار اندرويد ترجيح مي دهند با وارد شدن به بخش recent apps ، هر برنامه اي که از آن استفاده نمي کنند را ببندند. شما مي توانيد با رفتن به تنظيمات گوشي، در منوي Apps و سپس در زيرمجموعه آن running فهرست کامل برنامه هاي در حال اجرا را مشاهده و موارد اضافي را ببنديد.

همچنين پيشنهاد مي کنيم از برنامه هاي مديريتي اندرويد استفاده کنيد که در اين زمينه  اپليکيشن Advanced Task Killer نخستين انتخاب کاربران اندرويدي است. توانايي اين برنامه به گونه اي است که  قادر خواهد بود مطابق ميل شما از اجراي برنامه ها در پس زمينه جلوگيري کند. اين کار همچنين باعث کاهش ميزان مصرف باتري گوشي شما نيز مي شود.

حذف ويجت ها
راه ديگري که به شما پيشنهاد مي کنيم اين است که "ويجت" ها را حذف کنيد.  ويجت ها برنامه‌هاي کوچکي هستند که روي صفحه‌اصلي تلفن همراه يا تبلت شما جاي مي‌گيرد و هر زمان که دستگاه خود را روشن مي‌کنيد يا وارد صفحه اصلي مي‌شويد، فعال بوده و اطلاعاتي را در اختيار شما قرار مي‌دهند. لازم به ذکر است استفاده از ويجت ها فشار زيادي را به واحد پردازشي گوشي  وارد مي کنند و توصيه مي شود اگر گوشي تان کند شده، در استفاده از ويجت ها تجديدنظر کنيد چرا که هرچه ويجت هاي کمتري استفاده کنيد، توان پردازشي و رم کمتري را صرف مي کنيد.

خاموش کردن گوشي
راه ديگري که براي بالا بردن سرعت گوشي به شما پيشنهاد مي شود ري استارت کردن آن است. البته از نظر عده اي اين راه منسوخ شده است ولي بايد بدانيد که خاموش و روشن کردن گوشي در بالا بردن سرعت آن موثر خواهد بود.

ريست فکتوري
آخرين راه که در اين زمينه به شما پيشنهاد مي شود اين است که گوشي را به تنظيمات اوليه کارخانه برگردانيد. اين راه را زماني به شما پيشنهاد مي کنيم که پاک شدن تمام برنامه هاي نصب شده روي گوشي برايتان مشکل ايجاد نکند؛ همچنين شما مي توانيد با تهيه يک فايل پشتيبان؛ مخاطبين خود را حفظ کنيد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html