پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227487
وعده نوبخت براي تک رقمي شدن نرخ بيکاري
تاریخ انتشار : 1395/10/16 10:30:31
نمایش : 1142
رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ۹۵۰ هزار فرصت شغلي در برنامه ششم توسعه ايجاد مي‌شود که براي تحقق اين مهم در بودجه سال آينده هزار ميليارد تومان اختصاص داده شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا نوبخت صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران دستگاه‌‌هاي اجرايي قرار گرفت.

وي در بدو ورود در جمع خبرنگاران با بيان اينکه استان بوشهر، استاني فرهنگي، ديني و توسعه‌اي است، اظهار داشت: جايگاه استان بوشهر در برنامه‌هاي توسعه‌اي بسيار مهم است و اين جانب به عنوان معين اين استان در خصوص برنامه‌‌‌هاي توسعه فعاليت مي‌کنند.

رئيس سازمان برنامه و بودجه با بيان اينکه در سفر به استان بوشهر روند طرح‌هاي مختلف بررسي مي‌شود، گفت: در نشست با اعضاي شوراي اقتصاد مقاومتي راه‌هاي توسعه‌اي اين طرح‌ها در استان بوشهر بررسي و راهکارهاي لازم ارائه مي‌شود.

نوبخت با اشاره به اينکه در اين سفر تصميمات مهمي براي توسعه استان اتخاذ مي‌شود، بيان کرد: تلاش مي‌شود در سفر يک روزه به استان بوشهر تصميمات مهمي در زمينه توسعه استان در عرصه‌هاي مختلف ارائه شود.

وي با بيان اينکه 950 هزار فرصت شغلي بايد در سال‌هاي برنامه ششم توسعه ايجاد شود، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آينده 1000 ميليارد تومان براي تحقق اين مهم اختصاص داده شده است.

معاون رئيس‌جمهور با تأکيد بر اينکه در برنامه ششم توسعه سطح اشتغال در کشور بهبود مي‌يابد، افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين عرصه بسيار مورد تأکيد قرار گرفته به گونه‌اي که سالانه بايد 734 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري مي‌شود.

نوبخت تأکيد کرد: در برنامه ششم توسعه بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده نرخ بيکاري يک رقمي مي‌شود.


منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html