پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227486
موي سر و ابروي خود را تقويت کنيد
تاریخ انتشار : 1395/10/16 10:28:51
نمایش : 1130
روغن بابونه،بادام تلخ و شيرين و روغن زيتون را از جمله روغن هايي دانست که فرد بدون نياز به تجويز پزشک نيز مي تواند از آنها استفاده کند و افزود: کافي است يک يا دو قطره از اين روغن ها را با انگشت روي ابرو ماليد، همچنين به اين منظور روغن هاي درماني ديگري مانند سير و برنجاسف وجود دارد که به علت برخي عوارض پوستي و آلرژي بايد تحت نظر متخصص طب سنتي استفاده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيسان نوزاد متخصص طب سنتي مهمترين عامل در رشد موي سر و ابرو را رژيم غذايي دانست و گفت: رژيم غني از ويتامين گروه ب در رشد مو و ابرو بسيار تاثير گذار است، در بيشتر کساني که براي کاهش وزن، به يک باره رژيم غذايي خاصي را مي‌گيرند، با حذف يا کم کردن ميزان نان و غلات به خصوص غلات سبوس دار، گروه ويتامين «ب» به ميزان چشمگيري در بدن کاهش يافته و در نتيجه موجب کم پشتي مو و ابرو مي شود.

وي کاهش مصرف فست فودها و تنقلات شور را نيز در رفع کم پشتي مو تاثير گذار دانست و گفت: استفاده از ميوه و سبزي به طور متعادل نيز بايد در رژيم غذايي فرد قرار گيرد اما گاهي با وجود رعايت موارد فوق ابروهاي فرد همچنان کم پشت هستند در اين موارد برخي روش هاي موضعي رشد ابرو در کنار رژيم سالم و غني از ويتامين ب توصيه مي شود.

اين متخصص طب سنتي، روغن بابونه،بادام تلخ و شيرين و روغن زيتون را از جمله روغن هايي دانست که فرد بدون نياز به تجويز پزشک نيز مي تواند از آنها استفاده کند و افزود: کافي است يک يا دو قطره از اين روغن ها را با انگشت روي ابرو ماليد، همچنين به اين منظور روغن هاي درماني ديگري مانند سير و برنجاسف وجود دارد که به علت برخي عوارض پوستي و آلرژي بايد تحت نظر متخصص طب سنتي استفاده شود.

وي اضافه کرد: تمام موارد ذکر شده، راهکارهاي اوليه است که مي‌تواند براي پرپشتي مو و ابرو مفيد واقع شوند اما در مواردي که هيچ يک از اين روش ها تاثيرگذار نبوده و فرد همچنان شکايت دارد، لازم است تا پزشک طب سنتي شرح حال کاملي از بيمار بگيرد زيرا مشکلات عمده‌تري مانند يبوست در دستگاه گوارش و استرس موجب ريزش و و ابرو مي شوند به همين دليل بررسي دقيق تري لازم است.

اين متخصص طب سنتي در پايان گفت: در بسياري از موارد ديده مي شود که افراد زرده تخم مرغ را به روي ابرو مي مالند اما توصيه متخصصان طب سنتي آن است که به جاي استفاده موضعي، اين ماده غذايي را به صورت آب پز و عسلي ميل کنند تا نتيجه بهتري در رشد ابروي خود ببينند.

فارس
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html