پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227469
روحاني براي انتخابات کانديدا نشود
تاریخ انتشار : 1395/10/14
نمایش : 931
عضو هيأت مؤسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: روحاني با مردم صادق باشد و براي انتخابات کانديدا نشود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عضو هيأت مؤسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با بيان اينکه روحاني با مردم صادق باشد و براي انتخابات کانديدا نشود گفت: تلاش جبهه مردمي اين است که به جاي فضاي قفل سياسي فعلي فضاي علمي و کارشناسي منطبق با اصول و ارزش‌هاي انقلاب حاکم شود.

رضا روستا آزاد عضو هيأت موسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با اشاره به عملکرد اقتصادي دولت اظهارداشت: آمار نشان مي‌دهد که محبوبيت دولت از 50 درصد به 30 درصد کاهش يافته و افراد منصف اگر تعصب بي‌جا نکنند به اين جمع‌بندي رسيده‌اند که دولت در 4 سال گذشته کار شاخصي انجام نداده است.

روستا آزاد با تاکيد بر اينکه کاهش نرخ تورم بخاطر رکود وحشتناکي است که تاکنون سابقه نداشته است، افزود: متأسفانه فعاليت و تحرکي در کار نيست و دولت در برجام نيز توفيق خاصي نداشته است.

عضو هيأت مؤسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با بيان اينکه در حال حاضر رکود براي جامعه کمرشکن شده است، يادآور شد: بحث درآمد حاصل از نفت که گفته مي‌شود صادقانه نيست و بخش عمده‌اي از آن نيست به کشور باز نگشته است لذا در مجموع عملکرد دولت قابل قبول نيست و کسي از حاميان دولت نيز ديگر دفاعي نمي‌کند.

وي با بيان اينکه دولت در حال حاضر در موقعيت ضعيفي قرار گرفته است و اگر با مردم صادق هستند بايد به نقص عملکرد خود اذعان کنند، گفت: اين مسئله سياسي نيست بلکه مربوط به مصالح عمومي و آينده کشور است از اين رو آقاي روحاني بايد صادق باشد و براي دوره بعد کانديدا نشود.

روستا آزاد تأکيد کرد: متأسفانه اکثر سياست‌مداران صادق نيستند و مصالح ملي را مطرح نمي‌کنند و زماني هم که سر کار مي‌آيند با ديد غلط مي‌آيند لذا اصلاح دشواري‌ها نياز به تدبير فوق‌العاده‌اي دارد اما متأسفانه به جاي اعتراف به اين مسئله که بگويند ما تيم مناسبي نداشتيم، آمار کاذب مي‌دهند و روي منافع شخصي اصرار مي‌ورزند و از سوي ديگر با جنجال و هياهو اجازه نمي‌دهند که ضعف عملکردشان مطرح شود.

عضو هيأت مؤسس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب ابزار اميدواري کرد در دولت آينده يک مجموعه و تيم با برنامه و صادق روي کار بيايند و براي ملت منشأ اثرات مثبت باشد و بتواند همه مردم را به صحنه بياورد چرا که هر جا اصول و ارزش‌هاي انقلاب رعايت شده ما پيشرفت کرديم.

وي در پايان تاکيد کرد: تلاش جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اين است که به جاي فضاي افت سياسي فعلي فضاي علمي و کارشناسي و اجتماعي و فرهنگي گسترش پيدا کند تا کشور به سمت آينده بهتر حرکت کند.


منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html