پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227464
منصوريان: فعلا ليست خروجي نداريم
تاریخ انتشار : 1395/10/14 16:59:07
نمایش : 1600
منصوريان گفت:خوشبختانه هيات مديره با اعتماد کامل از تصميمات نقل و انتقالاتي من حمايت مي کنند و فعلا ليست خروجي نداريم، مگر آن که بازيکن بگيريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا منصوريان بعد از پشت سرگذاشتن يک نيم فصل سخت در استقلال و البته کنار رفتن از جام حذفي، حالا تمام توانش را براي نيم فصل دوم گذاشته و مي خواهد طوري تصميم بگيرد که از زير بار فشارها و انتقادات نيم فصل اول خارج شود.

سرمربي جوان آبي ها البته براي نيم فصل دوم با مشکلات زيادي مواجه است که برخي از آنها در فصل نقل و انتقالات است. تصميم گيري در مورد سيدمهدي رحمتي و چند بازيکن ديگر از جمله سخت ترين کارهاي وي است. 

دستيار پيشين کارلوس کي روش به جزئيات بيشتري از برنامه هايش براي نيم فصل دوم و تصميم  گيري در مورد برخي بازيکنان اشاره کرد.

به کار با جوانان اعتقاد دارم
منصوريان  در خصوص شايعه جدايي نورافکن و سيد مجيدحسيني دو بازيکن جوان تيم  استقلال گفت: کارنامه من در همه تيم هايي که بودم نشان مي دهد به بازيکنان جوان اعتقاد ويژه اي دارم. در تيم هاي ملي اميد و زير ۲۲ ساله ها با بازيکنان جوان کار کردم و اين تجربه من آموخت که کار کردن با بازيکنان جوان بيشتر نتيجه مي دهد. دو فصلي هم که در نفت بودم اساس کارم را با بازيکنان جوان بسته بودم.

نه نورافکن را از دست مي دهم نه حسيني را
در استقلال هم به بازيکنان جوان معتقدم و کم و بيش از جوانان تيم استفاده کرده بودم. به بازيکن جواني مثل سيد مجيد حسيني حتي در دربي ميدان داده بودم. پس از کارکردن با جوانان ترس و ابايي ندارم. متاسفانه شايعه هايي شنيدم مبني بر جدايي حسيني و نورافکن و اين که يک تيم ليگ برتري که کم هم بازيکن ندارد در صدد گرفتن آنهاست. با قاطعيت مي گويم به اين دو بازيکن اعتقاد دارم و قصد ندارم هيچ يک از آن ها را از دست بدهم. 

چند جوان ديگر اضافه کرديم
به جز نورافکن و سيد مجيد حسيني، جوانان خوب ديگري هم داريم. محسن کريمي، بهنام برزاي، زکي پور، حقدوست و... و البته در کنار اين ها چند بازيکن خيلي جوانتر داريم که از تيم اميد به ما اضافه شده اند. بازيکناني مثل عظيم گوگ، طاها شريعتي و حتي لشني که يک دروازه بان جوان و آينده دار است. از اين به بعد توجه ويژه‌اي به تيم هاي پايه و به خصوص به تيم اميد دارم و مستقيما عملکرد بازيکنان اين تيم را زير نظر مي گيرم تا بهترين هاي شان را به تمرين تيم بزرگسالان بياورم و به اين ترتيب براي بازيکنان اين تيم هم انگيزه هاي ويژه‌اي ايجاد شود.

جواناني که از تيم هاي پايه بالا مي آيند شناسنامه تيم هستند
بازيکن جوان يک ويژگي دارد، بازيکنان جواني که از تيم هاي پايه بالا مي آيند ويژگي هاي بالاتري دارند. به نظر من بازيکناني که از تيم هاي پايه يک باشگاه به تيم بزرگسالان مي رسند مي توانند شناسنامه آن باشگاه باشند. اميد نورافکن و مجيد حسيني اين ويژگي را در استقلال دارند. آنها آينده روشني دارند و در آينده از آنها با عنوان شناسنامه باشگاه نام برده مي شود. من نمي خواهم اين فرصت از آنها گرفته شود. اين دو بازيکن به زودي قراردادهاي خود را با باشگاه استقلال تمديد مي کنند تا با خيال راحت تري کارشان را دنبال کنند و من يقين دارم که در نيم فصل دوم نيز به مراتب بيشتر از نيم فصل اول به آنها بازي خواهد رسيد. 

ليست دوم خريد نداريم
عليرضا منصوريان در ادامه تاکيد کرد: متاسفانه از روز گذشته برخي شايعه نقل و انتقالاتي ديگر حول  و حوش تيم استقلال منتشر شد و شنيدم که در فضاي مجازي از يک ليست بعنوان ليست دوم خريد استقلال رونمايي شده است. به شدت وجود چنين ليستي را تکذيب مي کنم. ما ليستي با عنوان ليست دوم نداريم. من اين ليست را زاييده ذهن بيمار افرادي مي دانم که قصد توليد حاشيه براي استقلال و لطمه زدن به من را دارند. يکبار ليست خريد داشتيم که آن را رسما از طريق رسانه هاي رسمي و معتبر باشگاه و مديرعامل اعلام کرديم. اگر باز هم ليستي داشته باشيم آن توسط مديرعامل باشگاه اعلام مي شود نه از طريق فضاي مجازي.

شايعه اي که از شنيدنش تعجب کردم
همه ايران مي دانند در نزديکي هاي ساختمان باشگاه استقلال يک رستوران دارم. ديروز و تا دقايقي قبل از نشست هيات مديره در اين رستوران مشغول بودم و از آنجا به نشست هيات مديره رفتم. تا از جلسه خارج شدم يک نفر به من گفت قبل از جلسه با قلعه نويي جلسه داشتم. واقعا از شنيدن اين شايعه داشتم شاخ در مي آوردم. شايعه سازي هم حدي دارد واقعا.

حمايت کامل و اختيار تام
در هيات مديره استقلال فضاي خوبي حاکم بود. يکدلي و همدلي را در سطح کلان مديريت استقلال ديدم. خوشبختانه اعضاي هيات مديره يکبار ديگر حمايت شان را از من اعلام کردند و در خصوص امور نقل و انتقالاتي هم به من اختيار تام دادند تا خودم تصميم بگيرم. در اين ميان آقاي افتخاري که برادري اش را بارها ثابت کرده بود باز هم پاي کار بود. من از مدير باشگاهم تشکر ويژه اي مي کنم که فضا را براي سالم کار کردن در استقلال فراهم ساخته است.

عجله اي براي نقل و انتقالات نداريم
باشگاه هنوز در حال رايزني هاي معمول است تا گزينه هايي که قبلا به صورت رسمي معرفي کرده بوديم را جذب کند. هنوز اولويت هاي بعدي مان را انتخاب نکرده ايم. براي نقل و انتقالات عجله نمي کنيم. چون زمان کافي براي تغيير و تحول را داريم. خوشبختانه پنجره نقل و انتقالات تا هفته بيستم باز است و ما از اين فضا نهايت استفاده را در کمال دقت به عمل خواهيم آورد.

اسفنددودکن ها سراغ رحمتي را مي گيرند
منصوريان در ادامه گفتگويش در مورد وضعيت دروازه بان تيمش هم گفت: اين روزها هرکسي مرا مي بيند در  خصوص رحمتي سئوال مي‌کند. از خبرنگاران و اصحاب رسانه بگيريد تا مردم در کوي و برزن. حتي اسفند دودکن هاي سر چهارراه هم تا مرا پشت چراغ قرمز گير مي‌آورند سراغ رحمتي را مي‌گيرند و در مورد او سئوال مي‌کنند.

فعلا ليست خروجي نداريم
اولا من از مردم خوب و به خصوص هواداران استقلال بسيار ممنونم که تا اين حد پيگير امور تيم خودشان هستند. صحبت من کلي است و در خصوص ۲۵ بازيکن صحبت مي‌کنم نه صرفا رحمتي. خوشبختانه هيات مديره با اعتماد کامل در خصوص نقل و انتقالات کليه اختيارات را به خودمان دادند و قرار شد از تصميمات نقل و انتقالاتي من حمايت کنند. همانطور که گفتم فعلا ليست خروجي نداريم، مگر آن که بازيکن بگيريم.

نمي خواهم يک تير را از دست بدهم
يعني در وهله اول اگر بتوانيم در يک پست بازيکن مورد نظر را بگيريم در آن پست بار تيم را سبک مي‌کنيم. اين صحبت کلي من در خصوص همه بازيکنان تيم است. من تيرهاي زيادي براي پرتاب به سوي هدف ندارم. نيم فصل است و تيرهاي ما هم محدود. يک تير براي شليک به سوي هدف دارم و نمي‌خواهم اين تير را از دست بدهم. بايد آن را مستقيم به هدف بزنم.  نقل و انتقالات در نيم فصل بسيار سخت تر  و حساس تر از نقل و انتقالات ابتداي فصل است.

نمي گذارم ديگران آب استقلال را گل آلود کنند و از آن ماهيگيري کنند
در فضاي استقلال هر اتفاقي هم که بيفتد درون خانوادگي است. قهر، آشتي، دعوا، صلح، دوستي، محبت و هر چيز ديگري باشد فقط به خانواده استقلال مربوط مي‌شود. متاسفانه بعضي‌ها دوست دارند آب گل آلود شود و شاه ماهي صيد کنند. من اجازه نمي‌دهم اين افراد از آب گل آلود استقلال براي خود ماهي بگيرند. فعلا به همين کلي گويي بسنده مي‌کنم و جزييات بيشتري نمي‌گويم. مگر آنکه اين افراد که الان هيچ سمت و پستي در استقلال ندارند از اختلافات درون خانوادگي استقلال به نفع خود استفاده کنند.

هدف همه سربلندي استقلال است
همه مجموعه استقلال از هيات مديره و مديرعامل گرفته تا من و دستيارانم و بازيکنان و هواداران هدف مان سربلندي استقلال است و راهي را مي‌رويم که به اين مقصد ختم شود. شايد در انتخاب راه اختلاف سليقه‌هايي باشد، اما مقصد همه يکي است.  در مجموعه تيم، بازيکنان، کادر فني، تيم پزشکي و تدارکات که زير مجموعه سرمربي حساب مي‌شوند، همه بايد بپذيرند که خود را با منِ سرمربي هماهنگ کنند. همه بايد چارچوب وظايف خود را بشناسند و خارج از آن رفتار نکنند. مربي، مربي است، بازيکن هم تنها بازيکن است. ماساژور هم جايگاه خودش را دارد و تدارکات هم همينطور. هيچ کس نبايد به خودش اجازه دهد از چارچوب وظايفش خارج شود. چون من اين را تحمل نخواهم کرد. 


مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html