پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227429
اهداف شوم فتنه‌گران هنوز پابرجاست
تاریخ انتشار : 1395/10/11 10:53:43
نمایش : 1026
فرمانده ناجا با اشاره به توبه نکردن سران فتنه از اقدامات خود گفت: به نظر مي‌رسد اهداف شوم فتنه‌گران هنوز پابرجاست چراکه سران فتنه هنوز توبه نکرده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار حسين اشتري در هجدهمين مجمع پيشگيري از وقوع جرم نيروهاي مسلح استان تهران با اشاره به حماسه بزرگ مردمي ٩٩ دي اظهار داشت: متاسفانه در سال ٨٨ شاهد بوديم که فتنه‌گران، ٨ ماه کشور اسلامي ما را براي اهداف شوم خود درگير مناقشات داخلي و خارجي کردند که اين حضور يکپارچه و کم‌نظير مردم در ٩ دي در تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب، پاياني بر اين ٨ ماه مناقشه بود.

فرمانده ناجا با اشاره به توبه نکردن سران فتنه از اقدامات خود گفت: به نظر مي‌رسد اهداف شوم فتنه‌گران هنوز پابرجاست چراکه سران فتنه هنوز توبه نکرده‌اند.

وي در ادامه با تاکيد بر اهميت پيشگيري از وقوع جرم افزود: در سال‌هاي گذشته شاهد بوديم که هرچه اقدامات پيشگيرانه افزايش يابد، وقوع جرم کاهش خواهد يافت.

اشتري با اشاره به نقش آموزش در پيشگيري از وقوع جرم ادامه داد: بخش زيادي از جرايم رخ داده در نيروهاي مسلح و به خصوص در حوزه سربازان وظيفه ناشي از جهل آنهاست و آموزش کارکنان مي‌تواند به کاهش جرايم منجر شود.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در سال جاري علي‌رغم ارايه سالانه ٢٨ ميليون خدمت و پاسخگويي به 30 ميليون تماس با سامانه‌هاي پليس، توانسته رضايتمندي مردم را افزايش دهد گفت: ما با توجه به فعاليت قرارگاه جهادي صيانت از کارکنان و قرارگاه آموزش، شاهد کاهش ١٢ درصدي کل جرايم کارکنان اين سازمان و کاهش 22 درصدي فرار سربازان در نيروي انتظامي هستيم.

فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت توجه به سربازان و برطرف کردن مواردي که به فرار سربازان از خدمت وظيفه مي‌انجامد افزود: من در بازديد از يکي از پاسگاه‌هاي مرزي مشاهده کردم که سرباز وظيفه‌اي علي‌رغم بيماري مادرش، بيش از سه ماه است به مرخصي نرفته و به دليل شرايط خاص محل خدمتش و آماده‌باش هاي متعدد، نتوانسته به ديدن مادر و خانواده‌اش برود؛ خب در چنين شرايطي توقع داريم چه اتفاقي بيفتد؟ اين يعني ما شرايط فرار را براي اين سرباز، به‌ واسطه محروم کردنش از مرخصي مهيا کرده‌ايم.

اشتري با بيان اينکه در حال حاضر سرباز وظيفه‌اي که 10 فرزند و سه همسر دارد مشغول خدمت است افزود: در حال حاضر بيش از 200 سرباز، در شرايطي در حال خدمت هستند که بين ٣ تا ٥ فرزند دارند.

وي با تأکيد بر لزوم توجه ويژه به اين افراد گفت: بايد براي اين سربازان تمهيداتي انديشيد.

فرمانده ناجا در پايان خاطرنشان کرد: فرماندهان نيروهاي مسلح با افزايش نظارت خود بر رده ها و تدابير اتخاذ شده قادرند بيش از 50 درصد از جرايم اين سازمان ها را کاهش دهند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html