پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227428
علاقه دو بازيکن براي پرسپوليسي شدن
تاریخ انتشار : 1395/10/11 10:50:12
نمایش : 1645
قرمزهاي پايتخت سراغ گزينه هاي کم نام و نشان تري رفته اند و تا حدي هم با سيامک کوروشي و شايان مصلح براي پرسپوليسي شدن موافقت کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ براي نيم فصل دوم بازيکنان زيادي را از دست مي دهد و بايد جاي شان را پر کند و فعلا به دو بازيکن بيش از سايرين نزديک است.

 

اين روزها صحبت از حضور اسامي مطرحي در جمع قرمزهاست؛ از سروش رفيعي گرفته تا شجاع خليل زاده و ايگور پراهيچ اما حقيقت اين است که رفيعي فعلا مشغول برآورد پيشنهادهايش است و دو گزينه ديگر هم با تيم هاي شان قرارداد دارند و احتمال حضورشان بسيار پايين است.

 

قرمزها به همين دليل سراغ گزينه هاي کم نام و نشان تري رفته اند و تا حدي هم با دو گزينه نزديک شده اند.

 

سيامک کوروشي مدافع سايپا طبق اخبار منابع موثق، براي حضور در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده است. مدافعي که سابقه دعوت به تيم ملي را هم دارد.

 

گزينه بعدي شايان مصلح مدافع چپ سپيدرود رشت است که او نيز علاقند به حضور در پرسپوليس است و طبق آخرين اخبار، مديران باشگاه رشتي هم با حضور وي در تهران موافقت کرده اند چراکه با مبلغ فروش وي مي توانند مشکلات عديده مالي خود را حل کنند.

 

با حضور مصلح، جدايي محمدامين آرام طبع قطعي خواهد شد و کوروشي هم مي تواند گزينه جايگزين براي محمد انصاري باشد که به ليگ چين خواهد رفت که در آن صورت نگراني ها در خصوص مدافع وسط رزرو همچنان به قوت خود باقي خواهد ماند!


منبع:نامه نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html