سلام
نرم افزار سلام

خبر
خبر

پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227426
مصرف داروي آرتروز سبب رشد مجدد موها مي شود
تاریخ انتشار : 1395/10/11 10:45:52
نمایش : 53
مصرف داروي tofacitinib آرتريت سبب رشد مجدد مو مي شود. با اين حال، اين دارو داراي عوارض جانبي است. استفاده طولاني مدت از tofacitinib با توجه به گزارش شرکت سازنده آن، باعث افزايش خطر ابتلا به عفونت هاي جدي و همچنين پارگي معده و روده مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در بيماري موسوم به alopecia universalis که در آن سيستم ايمني بدن افراد به فوليکول هاي مو حمله مي کند و منجر به از بين رفتن مو در کل بدن مي شود؛ اما اين مرد و زن پس از مصرف داروي tofacitinib آرتريت، شاهد رشد مجدد مو در پوست سر، ابرو و در زير بغل خود مي شوند.

با اين حال، اين دارو داراي عوارض جانبي است. استفاده طولاني مدت از tofacitinib با توجه به گزارش شرکت سازنده آن، باعث افزايش خطر ابتلا به عفونت هاي جدي و همچنين پارگي معده و روده مي شود.

با اين حال، اين يافته هاي جديد براي بيماران اميدواري ايجاد مي کند. دکتر دوريس دي، متخصص پوست در بيمارستان لنوکس هيل در نيويورک، که در اين مطالعه شرکت نداشت، بيان کرد: «از دست دادن مو واقعا اعتماد به نفس را تحت تاثير قرار مي دهد. با مطالعه چگونگي اثرگذاري tofacitinib، محققان بهتر مي توانند درک کنند چه نقصي موجب مي شود که  افراد ريزش مو را تجربه کنند و سپس قادر به توسعه درمان هاي جديد با اثرات جانبي کمتري خواهند بود.»


منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی