پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227415
واکنش باشگاه پرسپوليس به ليست برانکو
تاریخ انتشار : 1395/10/09 11:48:41
نمایش : 1615
مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس با تاييد حضور چهار بازيکن در ليست برانکو ايوانکوويچ،گفت: اين ليست مورد تاييد برانکو است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پندار خمارلو توضيحاتي را در رابطه با جذب سروش رفيعي، شجاع خليل‌زاده، شايان مصلح و ايگور پراهيچ ارائه کرد. مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس با تاييد حضور اين چهار بازيکن در ليست برانکو ايوانکوويچ،گفت: اين ليست مورد تاييد برانکو است. باشگاه در تلاش است تا مانند فصول اخير طبق ليست سرمربي بازيکن بگيرد اما نقل و انتقالات در نيم فصل شرايط خاص خودش را دارد و اکثر بازيکنان با باشگاه هايشان تحت قرارداد هستند.

خمارلو افزود: در حال حاضر به غير از سروش رفيعي که پس از ديدار تراکتورسازي در جام حذفي بازيکن آزاد محسوب مي‌شود، ساير بازيکنان تحت قرارداد با باشگاه هايشان هستند و ما هم به برانکو اعلام کرديم که شايد باشگاهي با جدايي بازيکنش موافقت نکند و به همين خاطر ليست دومي را در نظر داشته باشد. به هر حال در اين مدت نيز خود برانکو مدام با طاهري در اين رابطه در تماس است و بامداد فردا هم به تهران بر مي گردد.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html