پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227412
مب نقل و انتقالات به پرسپوليس نزديک شد
تاریخ انتشار : 1395/10/09 08:30:35
نمایش : 1723
سروش که در دو فصل حضور در تراکتورسازي پولي را دريافت نکرده و فقط خدمت سربازي‌اش را گذرانده، دنبال راهي است تا با بهترين مبلغ پيراهن پرسپوليس را بر تن کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سروش رفيعي را خيلي‌ها نشانه گرفته اند. از تيم‌هاي اروپايي تا باشگاه‌هايي از قطر، چين و البته ليگ ايران. سروش اما فعلا پاسخي به اين پيشنهادها نداده و تصميم نهايي را قرار است چند روز ديگر بگيرد. در ابتدا هدف سروش پيشرفت بود و حضور در يک باشگاه اروپايي. نکته‌اي اميدوارکننده که البته از نظر مالي نمي‌توانست رفيعي را راضي کند.

 

پيشنهاد آ.اک آتن جدي‌تر از بقيه بود. پيشنهادي که به دست سروش رسيد و چند روزي هم رسانه‌ها به آن پرداختند اما در نهايت رفيعي با يک کلمه حضور در آ.اک آتن را منتفي کرد. پاسخ سروش اين بود: «نه» آ.اک آتن براي جذب رفيعي مبلغ 200 هزار يورو کنار گذاشته بود. مبلغي در حدود 900 ميليون که مي‌توانست براي فصل نخست حضور در اروپا مناسب باشد اما مشخص نشد چرا رفيعي به پيشنهاد بازي در آ.اک پاسخ منفي داد.

 

سروش رفيعي در حالي پيشنهاد آ.اک آتن را رد کرد که اين تيم جزو تيم‌هاي قديمي و مشهور يونان محسوب مي‌شود. تيمي در قواره‌هاي پائوک و پاناتينايکوس که در چند سال اخير نشان داده در حال پيشرفت و حضور در جمع بهترين باشگاه‌هاي فوتبال يونان است.

 

رفيعي به قدري از حضور در يونان پشيمان شده که حتي به نزديکانش گفته: «اگر المپياکوس که بهترين و قويترين تيم يونان است هم به او پيشنهاد بدهد پاسخ منفي خواهد داد.»

 

اين جمله سروش رفيعي يعني او به يونان نمي‌رود. به کشوري که کريم انصاري‌فرد و مسعود شجاعي آنجا مي‌درخشند و با پيشنهادهاي بزرگتري مواجه مي‌شوند. از جمله انصاري فرد که حالا پائوک و المپياکوس را خوهان خود مي‌بيند يا شجاعي که از پاناتينايکوس پيشنهاد بازي دريافت کرده. يونان مي‌توانست پله‌اي براي پيشرفت سروش باشد اما انگار تفکر ديگري در سر سروش است.

 

رفيعي نمي‌خواهد فعلا به ليگ قطر برود. او اگر در اروپا بازي نکند، تيم بعدي خود را از ليگ ايران انتخاب خواهد کرد. تيمي که نامش پرسپوليس است. مذاکره رفيعي با پرسپوليس از مدت‌ها قبل آغاز شده اما هنوز به نتيجه نرسيده. شايد رد پيشنهاد آ.اک آتن به دليل جدي شدن مذاکره رفيعي با پرسپوليس است. مذاکره‌اي که خيلي‌ها منتظر نهايي شدن آن هستند.

 

برانکو ايوانکوويچ از مديران پرسپوليس خواسته تا هر طور شده رفيعي را جذب کنند. از نظر برانکو حضور سروش در پرسپوليس مساوي است با قهرماني اين تيم در ليگ شانزدهم.

 

ايوانکوويچ منتظر ادامه مذاکرات باشگاه پرسپوليس با رفيعي است، البته تا حصول توافق نهايي که به نظر مي‌رسد چندان هم بعيد نيست. سروش که در دو فصل حضور در تراکتورسازي پولي را دريافت نکرده و فقط خدمت سربازي‌اش را گذرانده، دنبال راهي است تا با بهترين مبلغ پيراهن پرسپوليس را بر تن کند.

 

به همين دليل هم هست که روي پيشنهاد پرسپوليس حساسيت به خرج داده و فعلا آن را نپذيرفته. آخرين پيشنهاد پرسپوليس به رفيعي، 2 ميليارد براي يک فصل و نيم است. يعني رفيعي با دريافت اين مبلغ، تا پايان ليگ هفدهم پيراهن پرسپوليس را بر تن دارد.

 

پيشنهاد 2 ميلياردي پرسپوليس با پاسخ منفي سروش رفيعي مواجه شده. رفيعي مبلغي بالاتر از اين را مي‌خواهد و به همين دليل فعلا از امضاي قرارداد با پرسپوليس دست نگه داشته. رفيعي از ميزان علاقه پرسپوليس و برانکو به سبک بازي‌اش خبر دارد و همين بهانه‌اي شده براي توافق نکردن با صدرنشين فعلي ليگ برتر.

 

رفيعي به همين راحتي‌ها با پرسپوليس توافق نمي‌کند. او مبلغي را مدنظر دارد که ضرر دو فصل حضور در تراکتورسازي را جبران کند. برانکو نيز از مسئولان باشگاه پرسپوليس خواسته تا رقم خود را افزايش بدهند و در نهايت سروش را جذب کنند. اتفاقي که با توجه به علاقه رفيعي به حضور در پرسپوليس احتمالا رخ خواهد داد.

 

رفيعي البته پيشنهادهاي اروپايي، چيني و قطري‌اش را در آب نمک نگه داشته تا اگر به هر دليلي با پرسپوليس به توافق نرسيد، آنها را بررسي کند و در نهايت تيم جديدش را انتخاب.

 

مذاکره با استقلال هم مي‌تواند برگ برنده رفيعي براي افزايش مبلغ قرارداد با پرسپوليس باشد. مساله‌اي که البته سروش به آن توجهي ندارد و به نظر از اين راهکار استفاده نخواهد کرد. روشي که کاوه رضايي و وحيد اميري از آن سود خوبي بردند.

 

نتيجه اينکه پرسپوليس گزينه نخست رفيعي براي آينده است. به شرطي که اين باشگاه مبلغ پيشنهادي‌اش را افزايش بدهد و با اين روش سروش را جذب کند.

 

گويا رفيعي براي يک فصل و نيم بازي براي پرسپوليس مبلغي در حدود 2.5 ميليارد مي‌خواهد که اين خواسته فعلا مورد موافقت مديران پرسپوليس قرار نگرفته است. اختلاف طرفين فقط 500 ميليون است. مبلغي که پرسپوليس مي‌تواند آن را با رفيعي حل کند و او را به تور بيندازد.

 

فقط مي‌ماند اصرار دوباره برانکو. اگر او از مديران پرسپوليس بخواهد، حضور رفيعي در پرسپوليس قطعي خواهد شد. بازيکني که با توجه به جدايي اميد عاليشاه جاي خالي او را در ترکيب پرسپوليس پر خواهد کرد.


منبع:جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html