پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227406
حماسه نهم دي ماه روز بصيرت و غيرت ديني است
تاریخ انتشار : 1395/10/08 10:58:16
نمایش : 948
مسئول حوزه نمايندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت:حماسه نهم ديماه روز بصيرت و غيرت ديني وروز برائت از منافقين است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرا رسيدن حماسه عظيم نهم ديماه ، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي افزود : 9 دي ماه نمايش پايبندي ملت به انقلاب و اسلام و نظام جمهوري اسلامي است . اين روز را مي توان روز ملي خروش ملت عليه فتنه گراني دانست که با فريب افکار عمومي و "مظلوم نمايي " ارکان و ارزشهاي نظام اسلامي را هدف قرار داده بودند.

وي تصريح کرد: ضربه محکم ملت بر پيکره ناکام فتنه گران در حماسه ميليوني روز "برائت از منافقين" آنقدر سهمگين بود که سران داخل و خارج فتنه دستپاچه به ميدان آمدند تا به نحوي از شدت آن بکاهند و تا آنجا که ممکن است جلوي ضرر را بگيرند . به همين خاطر بود که همزمان با انتشار اخبار برگزاري اين تجمع ، فتنه گران که پيش بيني اين حرکت عظيم را مي کردند جنگ رواني جديدي را در قالب تاکتيکهاي متنوع آغاز کردند.

حجت الاسلام علوي گفت: بدون شک اگر درايت و بصيرت رهبر معظّم انقلاب و همراهي و هوشياري و بصيرت مردم نبود، آتش فتنه به اين زودي‌ ها خاموش نمي ‌شد.

وي  در ادامه بيان کرد : وقايع 88 داراي نکات و عبرتهاي فراواني است که ما بايد به آنها توجه کرده و از آنها درس بگيريم از جمله اينکه برخي خواص در فتنه 88 سکوت کردند و همين سکوت زمينه سقوط آنان را فراهم نمود.

وي اظهار داشت: ما به عينه ديديم که مردم بهتر از خواص عمل کردند در دوران ائمه نيز به همين ترتيب بود زيرا مردم به دنبال ماديات نبوده اند اما مسئولان به دنبال جاه و مقام بوده اند. ريشه همه مشکلات دنيا گرايي است و اگر دنيا گرايي بر جامعه حاکم گردد نصرت الهي از بين خواهد رفت.

ايشان در ادامه افزودند : با زنده نگه داشتن 9 دي، مي توان کارگاهي از روشنگري براي نسلهاي فعلي و آينده انقلاب ايجاد کرد و مي توان با بهره گيري از آنها در جهت مقابله با فتنه هاي احتمالي آينده از بروز اينچنين فتنه هايي جلوگيري کنيم.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html