پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227386
پيشنهاد چيني ها به انصاري جعلي بود؟
تاریخ انتشار : 1395/10/05 16:58:18
نمایش : 1619
به نظر مي رسد برخي مي خواهند با اين پيشنهادات ذهن مدافع پرسپوليس را برهم بزنند و او را هوايي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين روزها در باشگاه پرسپوليس بحث پيشنهاد محمد انصاري از باشگاه چيني مطرح است و هر روز چيني ها رقم پيشنهاديشان را بالاتر مي برند. آنها در مرحله اول رقمي حدود 700 هزار دلار پيشنهاد دادند اما باشگاه پرسپوليس مخالفت کرد و آنها دوباره رقمي بالاتر پيشنهاد دادند و اين پيشنهاد 1.2 ميليون دلار بود. البته در اين ميان برانکو و طاهري مخالف ترانسفر شدن انصاري هستند و از طرفي ديگر هم چيني ها دست بردار انصاري نيستند همچنان منتظر جواب سرخپوشان هستند. به نظر مي رسد رقم پيشنهادي چيني ها با مدافع پرسپوليس را هوايي کرده و در آخرينن مصاحبه اش گفته اميدوارم نه من ضرر کنم نه پرسپوليس. اما مصاحبه علي اکبر طاهري سرپرست باشگاه پرسپوليس کمي معادلات را برهم ريخت. او در اين باره گفت: نمي‌دانم راجع به اين موضوع حرف بزنم يا خير ولي همان ابتدا که پيشنهادي گرفتيم ديديم برخي از آنها اصلي نبوده و جعلي است؛ از جاي ديگر توسط آقاي گرشاسبي که عضو هيأت مديره باشگاه هستند نيز خبر داده شد عدد پيشنهادي باشگاه چيني بالاتر از اين حرف‌هاست؛ بعد از مدتي ديديم رقم پيشنهادي بالاتري با يک سر برگ نامه ديگر آمد و پس از آن نيز مجددا عدد پيشنهادي بالاتر رفت که اين اتفاقات موجب تعجب ما شد.

او ادامه داد: با تصميم هيأت مديره باشگاه پرسپوليس پيشنهاد داديم و گفتيم فقط با دريافت يک ميليون و دويست هزار دلار حاضر به فروش محمد انصاري هستيم که ديديم بازهم اين پيشنهاد آمد؛ به آقاي ترکاشوند هم گفته بودند 10 درصد از پول را به شما مي‌دهيم اما بعدا متوجه شديم بعضا در اين خصوص بازي‌اي صورت گرفته و براي بهم زدن ذهن بازيکن بوده است؛ واقعا مسئله عجيب و پيچيده‌اي بود.

به نظر مي رسد برخي مي خواهند با اين پيشنهادات ذهن مدافع پرسپوليس را برهم بزنند و او را هوايي کنند. برانکو در آخرين اظهار نظرش گفته بود که از زماني که پيشنهاد چيني ها مطرح شده، انصاري تمرکز لازم را ندارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html