پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227310
ايران در آزاد سازي حلب متهم شد!
تاریخ انتشار : 1395/09/25 18:44:44
نمایش : 1357
سخنگوي صدراعظم آلمان در اظهاراتي دولت سوريه، روسيه و ايران را به ارتکاب جرايم جدي در شرق حلب متهم کرد و خواستار توقف فوري خشونت‌ها در اين منطقه شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «استفان سيبرت» سخنگوي «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان ضمن متهم کردن دولت سوريه، ايران و روسيه به ارتکاب جرايم جدي در شرق حلب مدعي شد که جنگنده‌هاي روسيه، غيرنظاميان شرق حلب را هدف قرار داده است و خواستار توقف فوري خشونت‌ها در اين شهر شد.

سخنگوي مرکل مدعي شد که دولت سوريه جرايمي را در شهر حلب مرتکب مي‌شود که از آن جمله مي‌توان به سوء رفتار، شکنجه، گرسنگي و کشتار يکسره غيرنظاميان اشاره کرد.

سيبرت در يک کنفرانس خبري گفت: «ما مي‌دانيم که ايران و همچنين شبه‌نظاميان شيعه تحت حمايت ايران در تمامي اين موارد دخيل هستند و ما مي‌دانيم که تخريب بي رويه شرق حلب و ساکنان آن بدون حمايت نظامي مستحکم روسيه ممکن نيست. ما مي‌دانيم که نيروهاي مسلح روسيه نيز در حملات به مناطق و زيرساخت‌هاي غيرنظامي مشارکت دارند».

وي روسيه را به عدم جلوگيري از اين جرايم متهم کرد و خواستار توقف فوري خشونت‌ها در شرق حلب به منظور امدادرساني به مردم اين منطقه شد.

سيبرت ادامه داد: «هنوز براي جلوگيري از خونريزي‌هاي بي مفهوم دير نشده است».

طبق اين گزارش، «فرانک والتر اشتاين‌ماير» وزير خارجه آلمان اعلام کرد که يک تماس تلفني با «سرگئي لاوروف» وزير خارجه روسيه در خصوص جديدترين تحولات شرق حلب داشته است و اواخر روز گذشته نيز تماس تلفني با «محمد جواد ظريف» وزير خارجه ايران درباره سوريه داشته است.


منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html