پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227269
کارت سوخت ماندني شد
تاریخ انتشار : 1395/09/22 11:51:30
نمایش : 1116
در جلسه عصر ديروز کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، اعضاي اين کميسيون به حفظ کارت سوخت رأي مثبت دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عصر ديروز طرح يک فوريتي حفظ کارت سوخت که با امضاي 126 نماينده تقديم هيئت رئيسه مجلس شده بود و در صحن علني به تصويب رسيده بود، در جلسه کميسيون انرژي مجلس به رأي گذاشته شد.

اعضاي کميسيون انرژي مجلس دهم پس از بررسي مزايا و معايب حفظ کارت سوخت، با توجه به تأثير حفط اين سيستم براي مديريت مصرف بنزين در کشور و همچنين راهکارهايي که براي مقابله با قاچاق اين سوخت در اختيار بخش حاکميت قرار مي دهد، در نهايت رأي به حفظ کارت سوخت دادند.

«اسدالله قره خاني» عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در خصوص جزئيات جلسه عصر ديروز اين کميسيون گفت: در اين نشست، طرح يک فوريتي حفظ کارت سوخت که در صحن علني مورد تصويب قرار گرفته و به کميسيون انرژي ارجاع شده بود، بررسي شد و در نهايت اعضاي کميسيون به حفظ کارت سوخت راي مثبت دادند.

وي افزود: در اين جلسه موافقان و مخالفان حفظ کارت سوخت دلايل خود را بيان کردند و در نهايت استدلالهاي موافقان نسبت به استدلالهاي مخالفان پروزن تر بود و توانست اعضاي کميسيون را قانع کند.

وي ادامه داد: موافقان حفظ کارت سوخت عنوان کردند که با توجه به امکانات و زيرساخت هايي که براي کارت سوخت وجود دارد و سوءاستفاده هايي که ممکن است در آينده از نبود کارت سوخت صورت گيرد، ماندن آن ضروري است و عنوان کردند که با توجه به محتمل بودن تحريم ها و نبود ثبات ممکن است قاچاق توسعه پيدا کند و ضرر و زيان به کشور وارد شود اما مخالفان نزديکي قيمت فعلي بنزين به نرخ فوب خليج فارس و نزديک به صفر بودند احتمال توسعه قاچاق اين سوخت را با نزديک شردن نرخ عرضه به نرخ منطقه اي ان، از دلايل خود عنوان کردند.

منبع:تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html