پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227211
ضرورت تشکيل شوراي هسته اي براي اقدام متقابل نقض برجام
تاریخ انتشار : 1395/09/15 11:37:52
نمایش : 1119
رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره اقدام متقابل ايران نسبت به نقض برجام از سوي آمريکا، گفت: چگونگي اقدام متقابل در برابر نقض برجام در قانون مشخص شده و براي اين کار بايد شوراي هسته اي تشکيل شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز در حاشيه همايش ملي سبک زندگي در جمع خبرنگاران درباره اقدام متقابل دولت و مجلس نسبت به نقض برجام از سوي آمريکائي ها گفت: بايد توجه کرد در شرايطي که نقض و اهمال کاري انجام مي شود، دولت چه اقداماتي را در دستور کار قرار دهد.

وي افزود: در برجام و قانون مجلس آمده است که در اين شرايط چه اقداماتي را انجام دهيم که اين مباحث در بند ۳ و به خصوص در بند ۷ از لحاظ تقنيمي مشخص شده است.

رئيس مجلس عنوان کرد: پيش از اين، اين امر را روشن و مشخص کرده ايم، بايد شوراي هسته اي تشکيل شود تا بر اين اساس مشخص شود مسير کار توسط آمريکائي ها چگونه انجام شده و از نظر شکايت و اقدامات متقابل عمل مناسبي انجام شود که در روزهاي آينده اين اقدام انجام مي شود.


منبع:مهر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html