پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227190
درمان معجزه آساي گلودرد با اين ترفندها
تاریخ انتشار : 1395/09/11 07:48:17
نمایش : 1150
يک متخصص طب سنتي گفت: استفاده از انواع قرص ها و شربت هاي شيميايي تنها راه درمان گلو درد و سرما خوردگي نيست بلکه مي توان با استفاده از ترکيبات گياهي به درمان موثر اين عارضه پرداخت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سهيلا يعقوبي متخصص طب سنتي در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: استفاده از انواع قرص ها و شربت هاي شيميايي تنها راه درمان گلو درد و سرما خوردگي نيست بلکه مي توان با استفاده از ترکيبات گياهي به درمان موثر اين عارضه پرداخت.
 
وي ادامه داد: يکي از خواص بسيار مفيد ليمو ترش درمان و بهبود سريع گلو درد است زيرا ليمو ترش با ضد عفوني بدن توليد گلبول هاي سفيد را  فعال تر کرده و سيستم ايمني را در برابر بيماري تقويت مي کند. 
 
يعقوبي اظهار داشت: آويشن براي مقابله با آنژين، گريپ و برونشيت موثر است. اين گياه معطر، تقويت کننده‌ي سيستم دفاعي بدن و ضدسرفه بوده و براي درمان گلودرد بسيار موثر است.
 
وي اظهار داشت: براي استفاده  از آويشن 150 ميلي‌ليتر آب جوش را روي يک قاشق چاي‌خوري پر آويشن بريزيد، در ظرف را بپوشانيد و اجازه دهيد به مدت 10 الي 15 دقيقه دم بکشد. سپس محلول را از صاف کنيد و روزانه بعد از غذا 3 فنجان از اين دم کرده را ميل کنيد. توجه داشته باشيد نبايد بيش از 3 هفته‌ي مدام از دم کرده‌ آويشن استفاده کرد و بهتر است که  زنان باردار براي استفاده  از آن به پزشک مراجعه کنند.
 
اين متخصص طب سنتي بيان کرد: سرکه‌ سيب سرشار از ويتامين، ضدباکتري و ضدويروس است و سيستم ايمني بدن را تحريک مي‌کند. 
 
وي تصريح کرد: اسطوخودوس ضد درد التهاب بوده  و براي درمان بيماري‌هاي تنفسي مثل برونشيت بسيار موثر است. اين گياه گلودرد و سرفه را درمان مي‌کند.
 
يعقوبي ياد آور شد: 20 گرم اسطوخودوس را با يک ليتر آب جوش به مدت 10 دقيقه بجوشانيد، سپس محلول را از صافي رد کنيد و روزانه 3 فنجان بنوشيد و اين کار را حداکثر 5 تا 7 روز تکرار کنيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html