پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227182
احتمال وقوع سيل و آبگرفتگي معابر در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/09/10 17:59:28
نمایش : 949
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: با ورود سيستم بارشي بسيار فعال به استان احتمال وقوع سيل و آبگرفتگي معابر وجود دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهرداد قطره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: از اواسط روز پنجشنبه به ويژه روز جمعه ورود سيستم بارشي بسيار فعال به استان سبب آبگرفتگي معابر، اختلال تردد در جاده‌ها، بارش برف در کوهرنگ و احتمال سيل در برخي از نقاط استان مي‌شود.

وي افزود: با ورود يک اين سامانه بارشي بسيار فعال از روز پنجشنبه تا اوايل صبح روز شنبه بارش باران، برف و گاهي همراه با رعد و برق، وزش باد نسبتاً شديد، برف و کولاک و کاهش ديد پيش‌بيني مي‌شود.

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري با توجه به شدت بارش‌ها به ويژه در منطقه کوهرنگ آبگرفتگي معابر، لغزندگي و اختلال در تردد جاده‌اي به ويژه در مناطق کوهستاني وجود دارد.

قطره نسبت به اسکان و چراندن دام در حاشيه رودخانه‌ها، مسيل‌ها و مناطق مرتفع به علت وقوع رعد و برق يا صاعقه هشدار و خاطرنشان کرد: کانال‌ها، آبراهه‌ها و دهانه پل‌ها در مناطق شهري و روستايي پاکسازي شود.

وي تصريح کرد: رانندگان در هنگام سفر به ويژه به مناطق کوهستاني تجهيزات لازم را همراه داشته باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html