پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227179
افزايش اميد به توافق اوپکي‎ها/ رشد ۵ درصدي قيمت نفت
تاریخ انتشار : 1395/09/10 17:38:01
نمایش : 1044
اظهارنظرهاي مثبت وزيران نفت و انرژي کشورهاي عضو اوپک درباره دستيابي اين سازمان به توافقي براي کاهش توليد سبب شد قيمت نفت افزايش يابد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خبرگزاري رويترز گزارش داد که پس از آن که خالد الفالح، وزير انرژي عربستان، همسو با ديگر وزيران نفت و انرژي کشورهاي عضو اوپک اعلام کرد توافق کاهش توليد اين سازمان نزديک است، قيمت نفت در معاملات امروز (چهارشنبه ١٠ آذر ماه) بيش از پنج درصد رشد يافت.

در ساعت ١٣ و پنج دقيقه امروز، قيمت هر بشکه نفت خام برنت با دو دلار و ٧٢ سنت به ٤٩ دلار و ١٠ سنت و قيمت هر بشکه نفت خام وست تگزاس اينترميديت آمريکا به دو دلار و ٤٣ سنت رشد، به ٤٧ دلار و ٦٦ سنت رسيد.

الفالح اعلام کرد باور دارد که بنيادهاي بازار نفت در مسيري درست حرکت ميکنند و همچنين گفت که اوپک به دستيابي به توافق نزديکتر ميشود.

نشست ١٧١ اوپک امروز در وين، پايتخت اتريش در حال برگزاري است و جزئيات اجرايي توافق اعضاي اين سازمان براي کاهش توليد، يکي از مهمترين محورهاي گفتوگوها در اين نشست به شمار ميآيد.


منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html