پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227162
فرهنگ طارمي در حد پرسپوليس نيست/ نبايد اين پيراهن را به هرکسي داد
تاریخ انتشار : 1395/09/09 09:27:04
نمایش : 1461
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس توضيحاتي را در رابطه با احضار طارمي به کميته انضباطي اين باشگاه ارائه داد و تاکيد کرد که طارمي رفتاري دارد که در حد و اندازه هاي پرسپوليس نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طارمي که در ديدار برابر پيکان نتوانست نمايش خوبي داشته باشد و موقعيت هاي گلزني را خراب کرد روز شنبه به کميته انضباطي اين باشگاه احضار شد و برانکو هم اعلام کرد که نمي‌تواند علت اين مساله را بيان کند زيرا اين موضوع درون خانوادگي است.
 
جعفر کاشاني در رابطه با دلايل احضار طارمي به کميته انضباطي باشگاه گفت: طارمي يک جوان فوتباليست است که رفتارش طبق فرهنگ خودش است و اين فرهنگ در شان و اندازه بازيکن پرسپوليس نيست.
 
وي افزود: در پرسپوليس قهرمانان بزرگي حضور داشتند و طارمي بايد درک کند که جاي چه کساني دارد در پرسپوليس بازي مي‌کند.
 
رئيس هيات مديره پرسپوليس خاطرنشان کرد: طارمي جوان است و وقتي مي‌داند کار اشتباهي را انجام مي‌دهد، اظهار ندامت مي‌کند اما رفتار او در متاسفانه در حد فرهنگش است که اين فرهنگ در حد و اندازه و شخصيت تيم بزرگي مانند پرسپوليس نيست. بازيکن پرسپوليس بايد روي رفتارش آگاهي داشته باشد.
 
کاشاني تصريح کرد: پرسپوليس بايد زير ساخت داشته باشد و نبايد اينطور باشد که هر کس از راه برسد پيراهن اين تيم بزرگ را بپوشد. هيچ وقت بازيکن ناداني در پرسپوليس نبوده و همه بازيکنان از قهرمانان و الگوها هستند پس رفتار آنها نيز بايد در شان يک باشگاه باشد.
 
وي اظهار کرد: با طارمي صحبت هايي انجام شد و اونيز اظهار ندامت کرد اما اين بازيکنان در مجموع بايد در جريان فرهنگ بزرگ پرسپوليس قرار بگيرند.
 
رئيس هيات مديره پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که آيا احضار طارمي به اتفاقات شب قبل از بازي نفت آبادان و قهر طارمي از طاهري مربوط مي‌شود، تصريح کرد: طاهري براي تمام بازيکنان پرسپوليس مانند پدر مي‌ماند و طارمي اصلا در حدي نيست که بخواهد در کاري با طاهري مخالفت کند.
 
منبع: مهر
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html