پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227128
۳ محموله کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري کشف شد
تاریخ انتشار : 1395/09/02 18:03:26
نمایش : 1103
۳ محموله کالاي قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان در چهارمحال و بختياري کشف و ضبط شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک تن و 34 کيلو چوب قاچاق درخت بلوط به ارزش يک ميليارد ريال به همراه 10 دستگاه خودرو در شهرستان‌هاي لردگان و اردل کشف شد.

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: ماموران فرماندهي انتظامي استان در راستاي مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچيان منابع طبيعي را به مرحله اجرا گذاشتند.

وي افزود: دراين ارتباط ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي سطح استان 2 دستگاه کاميونت، 3 دستگاه خودروي وانت 5 دستگاه خودروي سواري حامل يک تن و 34 کيلوگرم چوب قاچاق درخت بلوط به ارزش يک ميليارد ريال را متوقف و 10 نفر را نيز در اين راستا دستگير کردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي به افراد سودجو و قاچاقچيان منابع طبيعي هشدار داد: نيروي انتظامي جهت حفاظت از منابع ملي قاطعانه با اينگونه جرائم برخورد کرده و پس از تشکيل پرونده مراتب را به مقامات قضائي منعکس مي‌کند.

کشف انواع کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي مواصلاتي جهت حمل کالاي قاچاق مراتب در دستور کار مأموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي بروجن قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پس از کسب مجوز قضائي در عمليات ايست و بازرسي در محور لردگان به بروجن 3 دستگاه اتوبوس مشکوک به حمل کالاي خارجي قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: در بازرسي از اين خودروها انواع کالاي قاچاق شام؛ تلويزيون ال اي دي، لپ تاب، تبلت، مودم، دي وي دي و آدامس به ارزش 2 ميليارد ريال کشف و 3 قاچاقچي نيز در اين رابطه دستگير شدند.

کشف بيش از يک ميليارد ريال کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي مواصلاتي استان جهت حمل کالاي قاچاق به مقصد استان‌هاي مرکزي کشور، موضوع در دستور کار مأموران پليس امنيت عمومي استان و ماموران پليس آگاهي شهرستان لرگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: مأموران پليس امنيت عمومي استان پس از کسب مجوز قضائي يک انبار پر از کالاي قاچاق را شناسايي و مورد بازرسي قرار دادند و ماموران پليس آگاهي شهرستان لردگان در عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج- لردگان 2 دستگاه سواري سمند را متوقف کردند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در بازرسي از انبار مواد غذايي 8 هزار و 530 قلم مواد خوراکي و 9 هزارو 600 عدد دستکش، هزار و 300 بسته ساچمه تنفنگ بابادي، 325 کيلوگرم شکلات، 143 عدد شير آشپزخانه از 2 دستگاه خودرو سواري سمند فاقد مدارک مثبت گمرکي به ارزش يک ميليارد و 320 ميليون ريال کشف و 2 نفر نيز دستگير شدند.

دستگيري 9 سارق با 15 فقره سرقت در چهارمحال و بختياري

در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل، محتويات داخل خودرو، مغازه، احشام و اماکن خصوصي رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان، بروجن و کيار با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت موفق شدند 9 سارق را دستگير کنند.

در تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به 15 فقره سرقت، منزل، محتويات داخل خودرو، مغازه، احشام و اماکن خصوصي اعتراف کردند که متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

کشف ميلياردي کالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي مواصلاتي استان جهت حمل کالاي قاچاق به مقصد استان‌هاي مرکزي کشور، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري بيان کرد: مأموران پس از کسب مجوز قضائي در عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج- لردگان يک دستگاه کاميون کشنده حامل بار را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو 58 هزار و 632 قطعه لوازم يدکي موتورسيکت و دوچرخه خارجي فاقد مدارک گمرکي به ارزش 10 ميليارد ريال کشف و راننده کاميون دستگير شد.

کشف بيش از 16 کيلو حشيش در شهرستان لردگان

سرهنگ خسرو نجفي اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر توسط يک سوداگر مرگ از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به سمت اصفهان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي شبانه‌روزي و کنترل مسيرها، خودرو سواري رنو اين قاچاقچي را درمحور ياسوج به لردگان توقيف و در بازرسي از آن 13 کيلو و 300 گرم حشيش جاساز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: در عمليات ديگري طي بازرسي از کيف دستي يک مسافر اتوبوس در محور ياسوج به لردگان محدوده پل قره 3 کيلو و 450 گرم حشيش کشف شد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html