پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227117
واکنش پرويز مظلومي به جنجال دوباره مجري تلويزيون عليه استقلال
تاریخ انتشار : 1395/09/02 16:57:04
نمایش : 1374
سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال نسبت به اقدام جديد مجري تلويزيون واکنش نشان داد و گفت: اين جوان بايد علايق رنگي اش را بيرون صداوسيما ببرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرويز مظلومي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهار نظر جديد علي ضيا پس از پخش کليپ جنجالي اظهارات داور با رحمتي گفت:از اين مجري انتظار نداشتم دوباره چنين رفتاري از خود نشان دهد. من او را بخشيدم اما مي‌دانم استقلالي‌ها او را نبخشيده‌اند. ولي انتظار مي‌رفت رفتار گذشته‌اش، تجربه‌اي براي او باشد اما انگار اين جوان از تريبون صدا و سيما سوءاستفاده مي‌کند.

مظلومي خاطرنشان کرد: شنيدم باشگاه استقلال از اين مجري شکايت کرده است اما علي ضياء بايد بداند هر رنگي را که دوست دارد، بيرون از صدا و سيما بايد علاقه‌اش را به تيم محبوبش نشان دهد نه اينکه از تريبوني که در دست دارد  براي تيمش تبليغ کند.

سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال در خصوص ديدارهاي هفته يازدهم ليگ شانزدهم گفت: تيم‌ها نشان داده‌اند که از آمادگي نسبي برخوردارند و هيچ تيمي در حاشيه امنيت نيست. تيم‌هاي بالا و پايين جدول بازي‌هاي سختي در پيش دارند و تعطيلاتي که بارها در ليگ شانزدهم وجود داشته، باعث شده تا تيم‌ها چندين بار بدنسازي کرده ولي به آمادگي کامل نرسند.

سرمربي پيشين استقلال تأکيد کرد: تعطيلات ليگ باعث شد تا حساسيت از بازي‌ها دور شده و تماشاگران هم مانند گذشته رغبتي به حضور در ورزشگاه نشان ندهند. آنها دوست دارند که بازي‌ها هفته به هفته انجام شده و از حساسيت دور نشود، اما بعد از چهار هفته، يک ماه تعطيلي در ليگ ما ديگر نه جذابيتي براي تماشاگران گذاشته است، نه آمادگي براي تيم‌ها.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام دنيا آنقدر تعطيلي در ليگ به وجود نمي‌آيد و انتظار داريم مسئولان فوتبالمان طوري برنامه‌ريزي کنند که تيم‌ها در طول فصل متضرر نشوند.

سرمربي پيشين استقلال در خصوص ديدارهاي باقي‌مانده جام حذفي گفت: در جام حذفي عدالت رعايت نمي‌شود و هميشه شاهد بوده‌ايم تيم‌هايي که بسيار قدرتمند هستند، اما مقابل برخي تيم‌هاي ضعيف شکست خورده و از دور مسابقات حذف مي‌شوند.

مظلومي تأکيد کرد: بازي‌ها بايد به صورت رفت و برگشت انجام شود اما در کشور ما تنها يک بازي برگزار مي‌شود و يک تيم مجبور است خارج از خانه بازي کند.

وي گفت: البته جام حذفي، جام شگفتي‌هاست. ما ديديم پرسپوليس چطور مقابل قشقايي حذف شد و تيم نفت و گاز گچساران آنقدر عملکرد خوبي داشت که توانست به مرحله يک هشتم نهايي برسد، اما با تمام اين تفاسير هنوز نتوانسته‌ايم جام حذفي را همانند تمامي کشورهاي صاحب فوتبال برگزار کنيم و اين جام نقاط ضعف زيادي دارد که اميدوارم برطرف شود.

سرمربي پيشين استقلال در پاسخ به اين پرسش که شانس کدام تيم براي رسيدن به قهرماني در جام حذفي بيشتر است؟ گفت: همه تيم‌ها از يک اندازه شانس برخوردار هستند و هر تيمي که بتواند در اين بازي‌هاي باقي‌مانده عملکرد بهتري از خود نشان داده و مهاجمان بادقتي داشته باشد، مي‌تواند قهرمان جام حذفي شود.

مظلومي در خصوص ديدار استقلال برابر گسترش فولاد و پيکان برابر پرسپوليس گفت: گسترش با اينکه در انتهاي جدول است اما تيم بسيار خوبي است و من مطمئنم بازي قابل قبولي مقابل استقلال انجام خواهد داد اما بايد بپذيريم که شرايط استقلال به مراتب بهتر از گسترش است و با توجه به اينکه در ورزشگاه آزادي اين بازي برگزار مي‌شود، هواداران استقلال مي‌توانند کمک مؤثري به تيمشان کنند.

وي در ادامه تصريح کرد: پرسپوليس اين روزها شرايط خوبي دارد اما مي‌دانيم بازي مشکلي مقابل پيکان خواهد داشت و باخت پرسپوليس مقابل پيکان مي‌تواند ديگر تيم‌ها را خوشحال کرده اما پيروزي اين تيم باعث خواهد شد تا سرخپوشان فاصله خود را با ديگر تيم‌ها بيشتر کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html