پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227116
مديران ضعيف همچنان فقط تهديد مي شوند!
تاریخ انتشار : 1395/09/02 12:38:05
نمایش : 1079
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران ضعيف چهار‌محال و بختياري بايد استعفا کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي در نشست مشترک ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي و شوراي هماهنگي بانک‌هاي استان پيرامون مديران ضعيف استان اظهار کرد: در صورت سهل‌انگاري و يا ضعف هر کدام از مديران در خصوص پيگيري پروژه‌ها و طرح‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي، مدير مربوطه بايستي استعفا دهد.

استاندار چهار‌محال و بختياري گفت: در صورت سهل‌انگاري و يا ضعف هر کدام از مديران در خصوص پيگيري پروژه‌ها و طرح‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي، مدير مربوطه بايستي استعفا دهد.

قاسم سليماني چندي پيش درنشست شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري هم گفته بود: حتي اگر در اين موضوع مديران ارشد كشوري براي بركناري مدير خاطي مخالف باشند به اتفاق تعدادي از مديران به دستگاه اجرايي مربوطه مي روم و درب اتاق آن مدير را پلمپ مي كنم، چون اين گونه افراد حتي لياقت كامندي در استان را هم ندارند.

اين در صورتي است که استاندار مدت ها پيش هم مديران ضعيف را تهديد به برکناري کرده بودند اما هيچ گونه تغييري در مديريت استان ديده نشد و مديران ضعيف همچنان در استان مشغول به کار هستند.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html