پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227113
برانکو بر سر دو راهي؛ عليپور يا رامين رضاييان؟
تاریخ انتشار : 1395/09/01 12:25:38
نمایش : 1241
اميد عاليشاه در تمرينات پرسپوليس مصدوم شد و چهار هفته نمي‌تواند براي سرخپوشان بازي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسلما مصدوميت اميد عاليشاه، يک خبر بسيار ناگوار براي پرسپوليسي‌هاست؛ به خصوص که اين آسيب‌ديدگي درست بعد از پايان تعطيلات يک ماهه ليگ برتر اتفاق افتاده و حالا ممکن است در يک يا چند مسابقه، اميد را از پرسپوليس بگيرد. به نظر مي‌رسد مساله دست‌هاي شکسته، به کابوسي براي سرخ‌ها تبديل شده؛ چه اينکه اين روزها دو تن از مهره‌هاي کليدي اين تيم يعني بيرانوند و عاليشاه ناچارند با دست شکسته در تمرينات حاضر شوند.

 

تکليف جانشين بيرانوند که مشخص است و رادوشوويچ کروات مثل بازي با نفت آبادان از دروازه پرسپوليس حراست خواهد کرد. در مورد عاليشاه اما، ممکن است مصدوميت او منجر به يک اتفاق بسيار مهم در ترکيب قرمزها شود؛ ورود دوباره رامين رضاييان به ارنج اصلي! برانکو تا اينجاي فصل دو بار رامين را در دقايق پاياني بازي به زمين فرستاده و هر دو بار از او در پست وينگر راست استفاده کرده است. اين نشان مي‌دهد مربي کروات فعلا خيال ندارد رامين را به جاي ماهيني، در پست اصلي‌اش يعني دفاع راست به ميدان بفرستد. با اين اوصاف او در حال حاضر يک گزينه جدي براي جانشيني اميد عاليشاه خواهد بود؛ به اين ترتيب که احمدزاده مي‌تواند به سمت چپ خط هافبک منتقل شود و رضاييان در سمت راست جاي او را بگيرد.

البته در دو مسابقه قبلي برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان که عاليشاه از روي نيمکت ذخيره‌ها کار را شروع کرد، علي عليپور در خط حمله جاي وحيد اميري را گرفت تا وحيد به جاي اميد در سمت چپ بازي کند. حالا بايد ديد در بازي با پيکان، برانکو کدام گزينه را انتخاب مي‌کند؛ عليپور يا رامين رضاييان؟

منبع:خبر آنلاين

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html