پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227081
ترامپ از سازمان ملل شروع کرد
تاریخ انتشار : 1395/08/27 10:02:14
نمایش : 1318
دبيرکل سازمان ملل و رئيس‌جمهور منتخب آمريکا براي برگزاري يک ديدار دوجانبه تا اواخر ماه دسامبر، توافق کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سخنگوي سازمان ملل، روز چهارشنبه اعلام کرد که «بان کي‌مون» دبيرکل اين سازمان و «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور منتخب آمريکا درخصوص برگزاري ديداري دوجانبه توافق کرده‌اند.

بان کي‌مون، پنجشنبه گذشته در اظهاراتي ابراز اميدواري کرده بود که تا قبل از ترک سمتش در سازمان ملل در ماه دسامبر، بتواند با ترامپ ديدار کند.

طبق بيانيه سازمان ملل، ترامپ و بان کي‌مون، جمعه هفته گذشته نيز طي گفت‌وگويي تلفني، توافق کردند به تماس‌هاي دوجانبه ادامه دهند.

ترامپر به‌عنوان رئيس‌جمهور جديد آمريکا، خواستار روابط نزديک‌تر با روسيه، خروج از توافقنامه تغييرات آب و هوايي، متزلزل کردن ائتلاف هاي امنيتي و زيرسوال بردن تامين مالي سازمان از سوي آمريکا شده است.

انتخاب ترامپ ديپلمات‌هاي سازمان ملل را سراسيمه کرده و علامت سوالي در برابر سرنوشت توافقنامه تغييرات آب و هوايي پاريس قرار داده است.

در همين راستا، بان کي‌مون در حاشيه نشست بررسي تغييرات اقليمي در شهر مراکش ابراز اميدواري کرده است که دونالد ترامپ در مقام رهبري سياسي مواضعش را تغيير دهد.

وي گفت: «برخي تغييرات غيرعادي در صحنه سياسي جهان، در اروپا و حالا در آمريکا و برخي در آسيا، ‌شاهديم. تغييراتي که پايه آن ملي گرايي و پوپوليسم است.»


منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html