پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226734
دولت عراق مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش باشد
تاریخ انتشار : 1395/07/30 14:16:56
نمایش : 897
امام جمعه فارسان گفت: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عمليات موصل مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمريکا و ترکيه و آل سعود باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فارسان با اشاره به ابلاغ سياستهاي کلي انتخابات افزود: با ابلاغ سياستهاي کلي انتخابات توسط مقام معظم رهبري، و مواد 18 گانه آن، فصل جديدي در آينده انتخاباتي کشور از حيث بالا رفتن ضريب عدالت محوري و قانوني عمل کردن تمامي طرفهاي انتخابات و کمتر شدن شائبه دخالتهاي بيجا و ارتقاي سلامت انتخابات و به حداقل رساندن مشکلات انتخاباتي و در نتيجه ارتقاي اعتمادسازي در بين اقشار مختلف مردم گشوده شد که مجلسيان محترم نيز به جزئيات آن پرداخته و آنرا کامل کنند.

وي در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما افزود: با توجه به آغاز فصل سرما، صرفه جويي در برق و گاز تمامي هموطنان موجب بهره وري بيشتر و استفاده بهتر خواهد شد.

وي به عمليات موصل افزود: مردم و دولت عراق با اتحاد و وحدت خود در عمليات موصل مواظب ترفندهاي حاميان پشت پرده داعش و خنجر زدن از پشت توسط آنها در راس شان آمريکا و ترکيه و آل سعود باشند.

وي تصريح کرد:انسان هم دنيايش آباد است و هم آخرت به شرط اينکه تقوا را بفهمد،تقوا جامع اين است که انسان به زندگي و شادي ها و عبادت خدا خوب رسيدگي کند تا هر چه از خدا مي خواهد به آن دست پيدا کند و اين دست يافتن سه شرط دارد اول تکليف خود را مشخص کنيم دوم هدف را درست انجام دهيم و سوم با تلاش و کوشش مي توانيم خواسته هاي خود را به دست آوريم و از خداوند بخواهيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html