پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226729
وقتي فقط يک جمله دست برانکو را در پوست گردو مي گذارد
تاریخ انتشار : 1395/07/29 19:14:20
نمایش : 957
حسين ماهيني اصلا علاقه‌اي به بازي در دفاع وسط ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از وقتي که رامين رضاييان به پرسپوليس برگشته و به مهره‌اي فيکس روي نيمکت تبديل شده، هربار از برانکو سوال مي‌شود که چرا رامين را بازي نمي‌دهي، پاسخش اين اين است که در ترکيب جايي براي او ندارد. چون همه بازيکن‌ها در بهترين فرم خود هستند و بيرون گذاشتن آنها اصلا منطقي نيست. هرچقدر هم که رضاييان در تيم‌ملي عملکردي درخشان داشته‌باشد. 

در اين بين خيلي‌ها اعتقاد دارند که مي‌شود به حسين ماهيني در دفاع وسط و به محمد انصاري در دفاع چپ بازي داد تا جاي رامين در سمت راست خط دفاعي باز شود. اما اولا که برانکو اصلا چنين عقيده‌اي ندارد. چون او از ابتداي فصل روي بازي انصاري کنار سيدجلال کار کرده‌است. از طرفي انگار خود ماهيني هم که اين روزها يکي از بهترين دفاع راست‌هاي ايران است، اصلا علاقه‌اي به بازي در پست پيشنهادي هواداران را ندارد. او در مصاحبه با روزنامه پيروزي چاپ امروز گفته: « دفاع راست راحتم. چرا دفاع وسط بازي کنم؟ »

منبع:خبر آنلاين

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html