پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226726
اطلاع‌رساني به مردم، لازمه تحقق گفتمان‌سازي اقتصاد مقاومتي است
تاریخ انتشار : 1395/07/28 16:34:28
نمایش : 1043
رئيس رسانه ملي در نشست كارگروه برنامه ملي گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، بر ارائه گزارش از ميزان پيشرفت 120 پروژه اولويت‌دار امسال تاكيد كرد.
به گزارش حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي صداوسيما؛ دكتر عسكري لازمه گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي را درك ملموس نتايج آن از سوي مردم برشمرد و افزود: بايد شاخص‌هاي پيشرفت در اين مسير همچون سهم كالاي داخلي در بازار، احياي بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي و اشتغالزايي تعريف شود و با انعكاس آن در رسانه ملي، جامعه را در جريان اهميت تحقق اين سياست قرار داد.
 
رئيس كار گروه گفتمان سازي و فرهنگسازي اقتصاد مقاومتي با بيان اينكه اگر ملتي بازار خود را در اختيار كالاهاي خارجي قرار دهد، بزرگترين عامل حيات اقتصادي خود را در اختيار بيگانگان قرار داده است؛ تصريح كرد: بايد با اتكا به توانمندي‌هاي داخلي و تعامل عقلايي با دنيا براي انتقال دانش توان رقابتي مان را در دنيا ثابت كنيم.
 
در اين جلسه كه با حضور معاونان وزير علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعاون كار و رفاه معاون رئيس ستاد فرماندهي اقتصاد و مقاومتي و مشاور رئيس جمهور و رئيس كتابخانه ملي ايران برگزار شد، بررسي گزارش طرح‌هاي مرتبط با ماموريت دستگاه هاي عضو كارگروه تصويب شد.

براي مشاهده تصاوير بيشتر از اين نشست اينجا کليک کنيد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html