پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226719
جنتي در آستانه برکناري و عزل است نه استعفاء/ نعمت زاده در الويت استعفاء
تاریخ انتشار : 1395/07/28 10:13:43
نمایش : 1115
چهره شاخص اصولگرايان گفت: بحث استعفاي علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مطرح نيست بلکه موضوع تغيير وي مطرح است و آقايان به دنبال برکناري و عزل وي هستند.

گروه سياسي- اسماعيل کوثري نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار افکار نيوز با اشاره به موضوع استعفاي برخي از وزراي دولت روحاني گفت: آن طور که سخنگوي دولت گفته فعلا فقط محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان استعفا داده است.

به گزارش افکارنيوز، وي افزود: در ارتباط با علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، موضوع استعفاء مطرح نيست بلکه موضوع تغيير وي مطرح است.

چهره شاخص اصولگرايان گفت: آقايان به دنبال برکناري و عزل وزير ارشاد هستند.

کوثري با بيان اينکه موضوع استيضاح علي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش مطرح است نه استعفاي وي، اضافه کرد: اگر قرار است وزيري از دولت استعفاء دهد اين وزراي اقتصادي هستند که بايد استعفاء دهند.

وي افزود: فعلا موضوع بيکاري، معيشت مردم و مشکلات اقتصادي مردم را آزار مي دهد و استعفاي وزراي اقتصادي بخصوص محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در الويت است.

چهره شاخص اصولگرايان گفت: البته در خصوص عزل و برکناري وزرا، بايد رئيس جمهور تصميم بگيرد و بهتر است که وزراي اقتصادي در اولويت باشند.

در فضاي رسانه اي و مجازي موضوع استعفاي سه وزير ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش مطرح شده که با تائيد و تکذيب هايي همراه بوده است.

موضوع استعفاي وزير ورزش و جوانان از سوي مدير روابط عمومي اين وزارتخانه تائيد شده است.


عليرضا تهراني

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html