پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226698
کمالوند: کار خلعتبري بزرگ و حرفه‌اي بود
تاریخ انتشار : 1395/07/27 10:52:07
نمایش : 1364
سرمربي گسترش فولاد تبريز گفت: شرايط امروز مهم نيست و من باز هم مي‌گويم در پايان فصل گسترش فولاد جزو شش تيم بالاي جدول خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، راز کمالوند به حمايت از بازيکنانش پرداخت و در مورد برتري 3 بر صفر مقابل پديده مشهد صحبت‌هايي مطرح کرد که مي‌خوانيد:

بازيکنانم براي برد بازي کردند

ما با حريفي استخوان‌دار و گردن‌کلفت به نام پديده بازي داشتيم که طي سه فصل گذشته يقه همه بزرگان را گرفته است، اما آنقدر خوب بازي کرديم که پديده نتوانست کار خاصي انجام دهد و بازي را با سه گل به ما واگذار کرد. بازيکنانم در اين ديدار دوندگي بسيار خوبي داشتند و مشخص بود از دقيقه اول، فقط براي کسب برد مي‌جنگند. آنها نسبت به بازي‌هاي گذشته کيفيت مطلوبي داشتند و اين موضوع کمک کرد تا نتيجه بگيريم. موضوع ديگر هم اين بود که جدا از ساختن موقعيت‌هاي فراوان براي گلزني، در زدن ضربات آخر، حرفه‌اي عمل کردند و سه امتياز را گرفتيم.

به مهاجمانم آرامش هديه دادم

احساس مي‌کنم تنها کاري که براي رضا خالقي‌فر، لوسيانو پريرا و ساير بازيکنان انجام داديم، تزريق آرامش به تيم بود. اين کار را کرديم تا آنها خود را پيدا کنند و راه گلزني براي گسترش باز شود. ما صبر و حوصله زيادي داشتيم تا تيم‌مان در مسير موفقيت بيفتد و تنش‌ها را از بازيکنان گرفتيم تا آنها امروز بتوانند بازدهي بهتري داشته باشند. مي‌بينيد که همين اتفاق نيز رخ داد و وقتي شرايط تمريني طول هفته را آناليز مي‌کنيم، متوجه پيشرفت آنها مي‌شويم.

جزو 6 تيم اول جدول خواهيم بود

روزهايي که در انتهاي جدول بوديم، هرگز ناراحت نبودم و امروز که از قعر جدول به ميانه‌هاي جدول آمديم هم خوشحال نيستم، چون هدف ما، اين مسائل نيست که بخواهيم وقت‌مان را به خاطر آن تلف کنيم. ما به رده‌بندي انتهاي فصل فکر مي‌کنيم و بايد تمام برنامه‌ريزي‌هاي‌مان به آن زمان تعلق داشته باشد. من باز هم تأکيد مي‌کنم گسترش فولاد در پايان فصل جزو شش تيم بالاي جدول خواهد بود.

بهترين کيفيت و بهترين امتياز را مي‌خواهيم

بي‌شک ديدار اين هفته‌مان نيز بازي سختي است. صبا را بايد تيمي قابل احترام و سخت‌کوش دانست که توانايي انجام کارهاي بزرگ را دارد. به‌طور کلي معتقدم هيچ ديداري براي هيچ تيمي در ليگ اين فصل آسان نيست و هر بازي را بايد يک چالش پيش‌رو براي مربيان دانست، اما با اميدواري و خوش‌بيني‌هاي زيادي وارد زمين مي‌شويم و تلاش مي‌کنيم تا مثل ديدار با پديده بهترين کيفيت را ارائه دهيم و بهترين امتياز را کسب کنيم.

خلعتبري کار بزرگي انجام داد

محمدرضا خلعتبري در روز ديدار مقابل پديده نه در ترکيب تيم ما بود و نه به‌عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفت اما پس از رقم خوردن پيروزي 3 بر صفر، به سراغ من آمد و گفت که مي‌خواهد بازيکنان را بابت کسب اين پيروزي، به يک ضيافت کوچک دعوت کند. من هم اين موضوع را پذيرفتم و به محمدرضا گفتم خودش اين خبر را در جمع بازيکنان اعلام کند. او ما را به ميهماني دعوت کرد و ناهار روز دوشنبه را در کنار هم خورديم. به عقيده من، محمدرضا کار بسيار بزرگي انجام داد و ثابت کرد يک بازيکن حرفه‌اي است.

اتحاد و همدلي در گسترش فولاد حرف اول را مي‌زند

در تيم ما، اين موضوع به خوبي جا افتاده که بازيکنان متحد و يکدل باشند. ديگر براي هيچ‌کس فرقي نمي‌کند کدام بازيکن در ميدان است و کدام بازيکن روي نيمکت مي‌نشيند، چون همه ما يکدل شده‌ايم تا تيم را در جدول بالا بياوريم و در نهايت، به هدفي که داريم برسيم. اتحاد و همدلي در گسترش فولاد حرف اول را مي‌زند و اگر خدا بخواهد با همين ميزان از اتحاد فصل را ادامه مي‌دهيم. مطمئنم بهترين نتايج را کسب خواهيم کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html