پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226695
پيشروي نيروهاي سوري در جنوب غرب دمشق/ درگيري با تروريست‌ها در شمال شرق حلب
تاریخ انتشار : 1395/07/27 10:47:28
نمایش : 1152
ارتش سوريه با هدف قرار دادن مواضع تروريست‌هاي در جنوب غرب دمشق، بر چند ساختمان مسلط شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا،) ارتش سوريه در عملياتي ويژه  نزديک مزارع خان شيخ در جنوب غرب دمشق، مواضع تروريست‌هاي جبهه النصره را هدف قرار داد و با به هلاکت رساندن شماري از عناصر تروريستي، بر چندين ساختمان در اين منطقه مسلط شد.
 
به گزارش يک منبع نظامي سوري، ارتش سوريه با تخريب چندين مقر متعلق به تروريست‌ها در جنوب شرق بلندي‌هاي "ابو سيه" در مزارع خان شيخ توانست بر 4 ساختمان در اين منطقه مسلط شود.
 
شماري از تروريست‌ها در اين عمليات به هلاکت رسيدند و برخي با به جا گذاشتن تسليحات خود از اين منطقه فرار کردند.
 
ارتش سوريه همچنين با به کارگيري يک فناوري جديد توانست خودرويي بمب‌گذاري شده را در منطقه صبوره در جنوب غرب دمشق کشف و آنها را منهدم کند.
 
در همين حال، تروريست‌هاي جبهه النصره که قصد ورود به شهرک سعسع در جنوب غرب دمشق را داشتند با مقابله ارتش سوريه و نيروهاي مردمي روبه رو شدند. درگيري شديدي ميان دو طرف رخ داد که ارتش سوريه با به هلاکت رساندن برخي عناصر و منهدم کردم شماري از تسليحات آنها، مانع ورود اين تروريست ها به شهرک شد.
 
در شمال شرق حلب نيز ارتش سوريه با تروريست‌هاي جبهه النصره درگير شد که اين عمليات منجر به کشته و زخمي شدن 49 تروريست تکفيري شد.
 
ارتش سوريه در اين عمليات مواضع تروريست‌ها در شيخ سعيد و منطقه شرفه و در جنوب غرب عويجه را هدف قرار داد که 7 تروريست کشته و 42 نفر زخمي شدند.
 
به گزارش يک منبع نظامي، در اين عمليات سرکرده يکي از گروه‌هاي تروريستي ملقب به "ابوعوش" به هلاکت رسيده است.
 
در حومه شرقي سويداء نيز ارتش سوريه با هدف قرار دادن مخزن مازوت متعلق به تروريست‌هاي داعش، ضمن از بين بردن اين مخزن مواد منفجره، شماري از تروريست‌ها را به هلاکت رساند.


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html