پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226692
يک آمريکايي مارسي را خريد
تاریخ انتشار : 1395/07/27 10:38:24
نمایش : 1249
در حالي که خبرهاي بسياري در مورد فروش باشگاه مارسي به يک ايراني منتشر شده بود، سرانجام فرانک مک کورت آمريکايي باشگاه مارسي را خريداري کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه مارسي بعد از چندين ماه کش و قوس به فروش رفت و به يک تاجر آمريکايي فروخته شد. اين تاجر آمريکايي فعلا 45 ميليون يورو براي مارسي هزينه کرده ولي قرار است در چهار سال آينده، 200 ميليون ديگر نيز هزينه کند.  او قبلا مالک باشگاه لس انجلس گلکسي بوده است.

پيشتر در خبرها اعلام شده بود يک ايراني نيز براي خريد باشگاه اقدام کرده است. قرار بود همه چيز در مورد او نيز بررسي شود تا باشگاه به شخصي فروخته شود که بيشترين شايستگي را براي در اختيار داشتن باشگاه داشته باشد اما گويا هيات مديره باشگاه تصميم گرفتند مارسي را به يک آمريکايي بفروشند.

مک کورت 63 ساله بعد از خريد اين باشگاه در يک مصاحبه تلويزيوني گفت: امروز برگ جديدي در تاريخ مارسي رقم خورده است و حالا تلاش خواهيم کرد تا باشگاه بزرگ مارسي را احيا کنيم و در مسير افتخار قرار بگيريم. مارسي از تيم هاي پرافتخار جهان است. اين تيم در سال‌هاي اخير از قدرت فاصله گرفته است. در تلاش هستيم دوباره تيم را به صف اول مدعيان برگردانيم.

مک کورت در ادامه گفت: يک برنامه کوتاه مدت و يک برنامه بلند مدت براي احيا مارسي در نظر داريم. برنامه کوتاه مدت ما حضور بين مدعيان و کسب سهميه ليگ قهرمانان در اين فصل است و برنامه بلند مدت ما نيز در سطح قاره است. مي‌خواهيم باشگاه را به مدعي نخست و دائمي در ليگ و موفقيت در ليگ قهرمانان برسانيم.

منبع:ايسنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html