پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226688
بذر اصلاح‌شده در اختيار کشاورزان چهارمحال و بختياري قرار گيرد
تاریخ انتشار : 1395/07/26 13:17:51
نمایش : 1180
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جهاد کشاورزي ارقام گياهي مقاوم در برابر سرمازدگي و ارقامي که ديرتر گُل مي‌دهند در اختيار کشاورزان قرار دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني ظهر امروز در کارگروه صادارت غيرنفتي استان اظهار داشت: با توجه به سردسير بودن استان و خسارت به بخش کشاورزي در فصول سرد سال ارقام گياهي که ديرگُل و زودرس در اختيار کشاورزان قرار گيرد.

وي با بيان اينکه بخشي از اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزي است، افزود: سرد شدن يا گرم شدن ناگهاني هوا موجب بروز آسيب و خسارت به کشاورزان و کاهش درآمد آن‌ها مي‌شود که اصلاح توليد محصولات گياهي در خصوص سرمازدگي بايد مورد توجه سازمان جهاد کشاورزي قرار گيرد تا کشاورزان آسيب کمتري از تغييرات آب و هوا ببينند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: نهال‌هايي که در باغات جديد به کار مي‌روند حتماً بايد داراي ويژگي‌هاي بيان شده باشند و در خصوص درختان قديمي و باغاتي که در حال حاضر وجود دارند نيز اصلاحات لازم انجام شود.

سليماني ملاک عمل دستگاه‌هاي اجرايي و نظارتي را قانون عنوان و تصريح کرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي جلوگيري از کارهاي غيرقانوني از کارشناس حقوقي بهره‌مند و از نظرات آن‌ها استفاده کنند.

وي با بيان اينکه دستگاه‌هاي نظارتي بايد عملکردي مطابق با قانون داشته باشند، خاطرنشان کرد: از اين پس لازم است بخش خصوصي مشکلات خود را به صورت کتبي اعلام نمايد تا مورد بررسي قرار گيرند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html