پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226673
ترامپ خواستار آزمايش دوپينگ قبل از مناظره انتخاباتي شد
تاریخ انتشار : 1395/07/25 09:34:33
نمایش : 1144
نامزد جنجالي جمهوري‌خواهان در انتخابات رياست‌جمهوري 2016 آمريکا ضمن مطرح کردن اين ادعا که «هيلاري کلينتون» دوپينگ مي‌کند، تأکيد کرد که قبل از برگزاري آخرين مناظره انتخاباتي بايد از او و کلينتون آزمايش دوپينگ گرفته شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «دونالد ترامپ» نامزد جنجالي جمهوري‌خواهان در انتخابات رياست‌جمهوري 2016 آمريکا که اخيراً با اتهامات رسوايي اخلاقي روبرو شده است، صبح روز شنبه به وقت محلي در يک گردهمايي انتخاباتي در مقابل طرفدارانش در «پورتسموث» ايالت «نيوهمپشاير» تأکيد کرد که قبل از برگزاري سومين و آخرين مناظره انتخاباتي با رقيب دموکراتش يعني «هيلاري کلينتون»، از آنها‌ آزمايش «دوپينگ» گرفته شود.

وي در استدلال اين گفته هاي خود به قواي جسماني کلينتون که بارها مورد تمسخر قرار داده بود، اشاره کرد و گفت که هيلاري در دومين مناظره انتخاباتي بسيار سرحال بود اما آخر مناظره به زور خودش را به خودرويش رساند بنابراين قبل از برگزاري مناظره سوم که قرار است روز چهارشنبه هفته جاري برگزار شود، بايد از دو نامزد تست دوپينگ گرفته شود.

ترامپ در اينباره توضيح داد: «فکر مي‌کنم او واقعاً سرحال و پر از هيجان بود و او چهارشنبه شب نيز خود را تقويت و پرهيجان خواهد کرد. ما مثل ورزشکاران هستيم. اينطور نيست؟ نگاه کنيد، من 17 سناتور، فرماندار و تمامي اين افراد را شکست دادم...ورزشکاران آزمايش دوپينگ مي‌دهند. من فکر مي‌کنم که ما هم بايد قبل از مناظره آزمايش دوپينگ بدهيم. چرا نبايد چنين کاري بکنيم؟».

ترامپ که اخيراً به شدت مورد انتقاد شديد به دليل رويارويي با اتهامات رسوايي اخلاقي قرار گرفته است، تمامي اين اتهامات را رد کرده است و رسانه‌ها را به توطئه و اتهام زني دروغ به خود متهم کرده است و تأکيد کرده که اين توطئه‌ها به مسموميت افکار عمومي و تقلب در انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا منجر مي‌شود.


منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html