پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226667
افت چشمگير مهم‌ترين عنصر پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/07/25 09:11:24
نمایش : 1173
مهاجم ملي پوش پرسپوليس در اين ۷ هفته چندان آماده نبوده و هنوز به فرم کيفي سال گذشته دست پيدا نکرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرسپوليس ليگ شانزدهم را خوب شروع کرده و در حال حاضر فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازي، روي پله دوم جدول قرار گرفته است با اين وجود آمار و ارقام نشان مي‌دهد تعداد گل‌هاي به ثمر رسيده توسط سرخپوشان نسبت به فصل گذشته کاهش محسوسي داشته است. پرسپوليس پارسال تا پايان هفته هفتم، ۱۰ بار دروازه رقبا را باز کرده بود، در حالي که امسال و تا اينجاي کار فقط ۷ بار توانسته اين کار را انجام بدهد اين اما تنها آمار تهاجمي قرمزها نيست که با کاهش چشمگير مواجه شده است؛ چه اينکه اتفاق بزرگتر در مورد پنالتي‌هاي سرخپوشان رخ داده! پرسپوليس پارسال طي هفت هفته اول ليگ، پنج بار صاحب ضربه پنالتي شد، در حالي که امسال در مقطع مشابه حتي يک ضربه پنالتي هم به سود قرمزها اعلام نشده است!

بدون ترديد در ليگ پانزدهم مهم‌ترين عنصر پرسپوليس در کسب پنالتي‌هاي پرشمار، مهدي طارمي بود؛ مهدي طارمي که با مهارت و تيزهوشي درست سر بزنگاه خودش را در مسير مدافعان حريف قرار مي‌داد و داوران را براي اعلام پنالتي متقاعد مي‌کرد.

هر پنج پنالتي قرمزها در ۷ هفته ابتدايي ليگ پانزدهم را هم طارمي گرفته بود؛ بنابراين شايد براي ريشه‌يابي تغيير اين وضعيت، بايد سراغ مهدي طارمي برويم.

واقعيت آن است که مهدي طارمي در اين ۷ هفته چندان آماده نبوده و هنوز به فرم کيفي سال گذشته دست پيدا نکرده است. البته احتمال دارد دو گلي که مهدي طارمي به سپاهان زد، رشد اين بازيکن را تسريع کند، اما به هر حال همين آمار پنالتي‌ها به وضوح نشان مي‌دهد مهدي طارمي تا اينجاي فصل هنوز چالاکي پارسال را نداشته است.

البته نبايد فراموش کنيم اين بازيکن در ۷ هفته ابتدايي فصل قبل بيشتر از امسال به ميدان رفته بود؛ مهدي طارمي پارسال تا اينجاي کار ۵۴۰ دقيقه بازي کرده بود، در حالي که امسال کمتر از ۴۰۰ دقيقه در ميدان حضور داشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html