پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226664
جنگ نهان دو تيم قرمز بر سر يک بازيکن
تاریخ انتشار : 1395/07/24 11:01:53
نمایش : 1219
يک خريد در نيم فصل مي تواند در تعين سرنوشت قهرماني ليگ شانزدهم تاثيرگذار باشد. اگر پرسپوليس موفق شود مهمترين هافبک تراکتور را از ترکيب اين تيم بربايد آن وقت مهمترين حريف شاگردان برانکو ضعيف مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شرايطي که از جمعه وارد هفته هشتم ليگ برتر شديم، مي توان گفت در حال حاضر دو مدعي اول قهرماني پرسپوليس و تراکتورسازي هستند. اين دو تيم در حال حاضر با 15 امتياز در صدر جدول جاخوش کرده اند و سرخ هاي تبريزي به لطف تفاضل گل بهتر فعلا صدرنشين اند.

نکته جالب اما در مورد رقابت پرسپوليس و تراکتور، رابطه بسيار دوستانه سرمربي دو تيم است، رابطه اي که معلوم نيست با حساس تر شدن کورس قهرماني و در مقاطع پاياني فصل هم همچنان اينگونه صميمي باقي بماند. با اين حال، اين روزها به نظر مي رسد که هيچ چيز نمي تواند رابطه دوستانه برانکو و امير قلعه نويي را خراب کند حتي داستان سروش رفيعي. بالعکس به نظر مي رسد که ماجراي رفيعي و شايعات مبني بر جدايي اش از تراکتور در نيم فصل براي پيوستن به پرسپوليس و شايعه مذاکره با برانکو و … باعث شده که برانکو و قلعه نويي بيشتر در تلاش براي تاکيد بر رابطه دوستانه شان برآيند.

امير قلعه نويي اصرار دارد که سروش رفيعي با توجه به اتمام قراردادش مي تواند در نيم فصل در مورد آينده اش تصميم گيري کند و حتي به پرسپوليس برود. سرمربي تراکتورسازي حتي اخيرا در مصاحبه اي گفت که حتي اگر شايعه مذاکره برانکو با رفيعي هم واقعيت داشته باشد، باز هم مسئله خاصي نيست. واکنشي که از سوي امير قلعه نويي تازگي دارد و کمتر ديده بوديم که سرمربي سابق استقلال يک مربي ديگر را تا اين حد تحويل بگيرد. اين در حالي است که قطعا قلعه نويي تمايل زيادي دارد که سروش در تراکتور بماند تا اين تيم در کورس قهرماني با مشکل کمبود بازيکن در خط حمله روبرو نشود.

در طرف ديگر هم گويا برانکو ادامه رابطه دوستانه با قلعه نويي را به جذب بازيکني مانند سروش رفيعي ترجيح مي دهد. البته معلوم نيست که ميزان تمايل سرمربي کروات پرسپوليس به جذب اين بازيکن تکنيکي چقدر است اما بر فرض تمايل بالاي برانکو به رفيعي باز هم به نظر مي رسد که برانکو حاضر نباشد خريد اين بازيکن را به قيمت رنجش قلعه نويي انجام دهد.

برانکو در مصاحبه اي هم که داشت، بر همين اصل تاکيد کرد و به طور ضمني گفت که نمي خواهد رفيعي را قيمت ناراحت کردن قلعه نويي به تيمش بياورد. برانکو در مورد شايعه مذاکره با بازيکن تراکتورسازي اضافه کرد: ” با مطرح کردن اين حرف‌ها به خصوص در رابطه با بازيکناني که تحت قرارداد باشگاه‌هاي ديگر هستند، کار خوبي انجام نمي‌شود و اين کار از نظر من صحيح نيست. به خصوص بازيکناني که در تيم دوست خوب من امير قلعه‌نويي هستند. به هيچ عنوان نمي‌خواهم بين من و قلعه‌نويي سوءظن يا سوءتفاهمي در اين زمينه به وجود بيايد، زيرا هيچ کسي از طرف من يا باشگاه وارد هيچ گفتماني با هيچ يک از بازيکناني با هر باشگاهي به خصوص تراکتورسازي قرارداد دارند، وارد مذاکره نشده است”.

حالا بايد ديد اين دو مربي در باطن هم اينچنين هواي يکديگر را دارند يا نه. اما آنچه مسلم است در صورت خروج سروش که نبض ميانه ميدان تراکتورسازي در دستان اوست، اولا تبريزي ها ضعيف مي شوند ثانيا پرسپوليس قوي تر. از اين رو نبايد به اين بازار تحويل گيري چندان توجه کرد. از اين رو به نظر مي رسد تراکتوري ها همه توان خود را بکار مي گيرند تا مانع جدايي اين بازيکن ارزشمند شوند.

منبع:بولتن نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html