پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226410
جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان در اعتراض به برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي لغو شد+تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/07/01 10:03:40
نمایش : 2737
براي اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عيد غدير و هتک حرمت به فرهنگ عمومي اهل ايمان و تقوا که با اجراي کنسرت مبتذل در فرهنگ‌سراي شهرکرد صورت گرفت، جلسه امروز (چهارشنبه) ۳۱ شهريورماه شوراي فرهنگ عمومي استان از طرف نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  جهانبين نيوز؛ براي اعتراض به هتک حرمت شب مقدس عيد غدير و هتک حرمت به فرهنگ عمومي اهل ايمان و تقوا که با اجراي کنسرت مبتذل در فرهنگ‌سراي شهرکرد صورت گرفت، جلسه امروز (چهارشنبه) ۳۱ شهريورماه شوراي فرهنگ عمومي استان از طرف نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد و رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان تعطيل اعلام شد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محمدعلي نکونام در خطبه‌هاي نماز جمعه و جلسات و نشست‌ها بسيار نسبت به برگزاري کنسرت در استان که انتقاد و اعتراض متدين و اهل ايمان را به دنبال دارد بارها انتقاد کرده و از مسئولان خواسته‌اند که نسبت به اين مسئله حساس و دغدغه‌مند باشند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين نکونام در آخرين بيانات خود در خطبه‌هاي نماز عيد قربان پيرامون برگزار کنسرت‌ها موسيقي گفت: آيا گسترش مجالس لهو و لعب و برخورد با کساني که معترض به برگزاري اين گونه مجالس هستند، يک افتخار براي دولت اسلامي است؟

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي در کشور معصيت آشکار است، گفت: به يقين برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي کار دشمن است براي آنکه جامعه ما را به سمت بي ‌بندباري و امثال اينها سوق بدهد و شاديهاي کاذب ايجاد کند و لهو و لعب را گسترش بدهد و در نهايت دين جامعه ما را بگيرد.

خاطرنشان مي‌شود در روز دو‌شنبه، شب عيد سعيد غديرخم کنسرت موسيقي در فرهنگ‌سراي شهرکرد برگزار شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html