پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225872
لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندي در المپيک+ فيلم و تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/05/18 18:00:34
نمایش : 5133
دوچرخه سوار هلندي در رقابت ريو که تنها چند قدم به برنده شدن مدال طلا داشت، به طرز وحشتناکي از روي دوچرخه سقوط کرد و راهي بيمارستان شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از ديلي ميل؛ يکي از ورزشکاران دوچرخه سوار هلندي به نام Anniemiek van Vleuten که در رقابت رويداد المپيک ريو تنها 6 مايل تا خط پايان و پيروزي نهايي داشت، زمين خورد و پس از خرد شدن استخوان هاي گردنش، روياي گرفتن مدال طلا تبديل به خرد شدن استخوان هايش شد.

همانطور که در اين فيلم مشاهده مي کنيد؛ هيجان ناشي از رسيدن به خط پايان منجر به پرش ناگهاني اين دوچرخه سوار و زمين خوردن وي شد. اين تصادف به قدري شديد بود که ورزشکار پس از چرخش بر روي هوا به شدت به زمين خورد و در يک جوي آب افتاد. علت اصلي اين حادثه، از دست دادن ناگهاني کنترل به علت خيسي زمين و برخورد با يک مانع سنگي گزارش شده است.

پس از اينکه اين ورزشکار به سرعت به بيمارستان منتقل شد، فدراسيون دوچرخه سواري هلند از حال خوب وي خبر داد. در نتيجه اين تصادف در ميدان دوچرخه سواري با طول 141 کيلومتر، پيروزي مدال هاي طلا، نقره و برنز به ترتيب نصيب Anna van der Breggen  از هلند، Swede Emma Johansson و Elisa Borghini  از ايتاليا شد.

 
لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندي در المپيک+ فيلم و تصاوير
 
لحظه وحشتناک شکستن گردن دوچرخه سوار زن هلندي در المپيک+ فيلم و تصاوير
 
 
 
انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html