پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215412
مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري در چهارمحال و بختياري:
چهار گروه استهلال ماه شوال در چهارمحال و بختياري مستقر مي شوند
تاریخ انتشار : 1395/04/14 12:53:01
نمایش : 2822
مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري در چهارمحال و بختياري از استقرار چهار گروه استهلال ماه شوال در عصر روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: به احتمال زياد چهارشنبه عيد فطر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد مرتضي احمدي مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري در چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز اظهار كرد: اين چهار گروه از ساعت ۱۷ عصر روز سه‌شنبه ۱۵ تيرماه در ارتفاعات مناسب شهرستان‌ها مستقر مي‌شوند و تا پايان غروب آفتاب رصد ماه را ادامه مي‌دهند تا ماه شوال را روئيت کنند.

وي افزود: دو گروه استهلال در شهركرد و دو گروه ديگر در شهرستان‌هاي اردل و بروجن به رويت هلال ماه شوال مي‌پردازند.

احمدي تصريح کرد: اين تيم هاي تخصصي از ميان منجمان و کارشناسان اين علم تشکيل شده و به انواع ابزارآلات، دوربين هاي دوچشمي قوي و تلسکوپ مجهز هستند و تمام تلاش خود را براي رويت هلال ماه انجام خواهند داد.

مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبري در پايان خاطرنشان كرد: به احتمال زياد و در صورت مشاهده هلال ماه شوال در کشور در غروب روز سه‌شنبه و محرز شدن آن براي مقام معظم رهبري؛ روز چهارشنبه، ۱۶ تيرماه عيد فطر است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html