پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205008
برانکو: طارمي بازيکن پرسپوليس است نه هيچ تيم ديگري
تاریخ انتشار : 1395/02/30 09:53:12
نمایش : 1502
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط مهدي طارمي تصريح کرد: طارمي بازيکن پرسپوليس است اما در مورد اينکه مي‌خواهد پرسپوليس را ترک کند يا خير بايد از خودش بپرسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مراسم بدرقه تيم ملي واليبال ايران به رقابت‌هاي انتخابي المپيک حاضر شد و در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: خوشحالم در اين مراسم حاضر شدم و موفقيت‌هاي چشمگير واليبال را تبريک مي‌‌گويم من مي‌دانم که به دست آوردن سهميه المپيک کار آساني نيست.

وي افزود: من هر بار که ايران بودم مسابقات تيم ملي واليبال را پيگيري مي‌کردم حتي مسابقات جام جهاني سال گذشته را هم مي‌ديدم تعدادي از دوستانم در ايران مربي هستند و از طريق آنها اطلاعاتي به دست آوردم و قطعاً مسابقات انتخابي المپيک در ژاپن را هم پيگيري خواهم کرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس عنوان کرد: متأسفانه به دليل کمبود وقت نمي‌توانم تمام مسابقات واليبال را پيگيري کنم اما مي‌دانم که مسابقات واليبال جذابيت خاصي دارد و يک ورزش جذاب و خانوادگي است. متأسفانه فوتبال اين شانس را نداشت که به المپيک راه پيدا کند اما آرزو مي‌کنم که تيم ملي واليبال ايران بتواند سهميه را کسب کند.

برانکو خاطرنشان کرد: من مي‌دانم که خيلي از واليبالي‌ها مسابقات فوتبال را پيگيري مي‌کند فوتبال ورزشي است که توجه زيادي به آن مي‌شود اميدوارم واليبال ايران نتايج خوبي کسب کند و راهي المپيک شود. واليبال ايران تقريباً پابه‌پاي فوتبال پيش‌ مي‌رود و تقريباً از نظر کيفيت و طرفدار نزديک به فوتبال است.

وي در خصوص پيگيري ورزش‌هاي توپي در ايران عنوان کرد: هندبال را هم کماوبيش پيگيري مي‌کنم يکي از دوستانم جزو بازيکنان مطرح هندبال بوده است و شناخت خوبي از اين رشته دارم. آرزو مي‌کنم عرفان که از دوستان من و سرمربي تيم ملي هندبال است بتواند اين رشته را در ايران متحول کند اما مي‌دانم که اين کار زمان زيادي مي‌خواهد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط مهدي طارمي تصريح کرد: طارمي بازيکن پرسپوليس است اما در مورد اينکه مي‌خواهد پرسپوليس را ترک کند يا خير بايد از خودش بپرسيد در مورد حضورش در ليگ‌هاي اروپايي هم بايد منتظر ماند و ديد که چه اتفاقي رخ مي‌دهد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html