پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204060
مستند برادران / فيلم
تاریخ انتشار : 1394/10/23 09:01:17
نمایش : 3954
مستند برادران درباره شهيد سرافراز مهدي نوروزي ملقب به شير سامرا است که به خدمات شايان توجه وي در برهه هاي مختلف ازجمله مبارزه با اشرار، فتنه 88 و مبارزه با گروه هاي تکفيري و داعشي اشاره دارد و از طرفي دروغ گويي رسانه هاي استکباري و صهيونيزم بين الملل را به دنيا نشان مي دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سرويس چندرسانه اي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ شهيد نوروزي در روزهاي فتنه سال ۸۸ که تير نيرنگ و هجوم بيگانگان قلب نظام اسلامي و اصل ولايت فقيه را نشانه رفته بود، براي حفظ انقلابي که ثمره ي خون هزاران شهيد بود به شهر تهران مي آيد و در مقابل نااهلان و کج انديشان که فتنه ي سال ۸۸ را در رقم زدند مي ايستد.

شهيد مهدي نوروزي در تاريخ ۲۰ دي ۹۳ در دفاع از حرمين عسکريين در سامرا توسط گروهک تروريستي داعش به شهادت رسيد. شهيد نوروزي که  به عنوان فرمانده عمليات ويژه فعاليت خود را درعراق آغاز کرد و  عنوان «شير سامرا» لقبي بود که عراقي ها و همرزمانش به اودادند. آنقدر شجاع بود که يک تنه به دل لانه فتنه در قيطريه بزند و چشم فتنه را کور کند و ضربه‎اش آنقدر کاري باشد که تا سال‎ها عکسش را دست به دست کنند و براي سرش جايزه بگذارند.




دانلود
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html