پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183352
"مرد افسانه‌اي" ارتش سوريه کيست؟ + تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/08/04 07:54:51
نمایش : 1518
اين شخص يد طولايي در کشتن داعش در شرق سوريه دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار  دفاعي امنيتي   گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرد افسانه‌اي ارتش سوريه  "عصام زهرالدين" است که در کشتن داعش در شرق سوريه يد طولايي دارد. اين شخص در استان  "ديرالزور" در کشتن داعش بسيار خبره عمل کرده است.


 
مرد افسانه اي ارتش سوريه کيست؟ + عکس

 

سرلشکر گارد رياست جمهوري "عصام زهرالدين" اکنون فرماندهي ارتش در  "حلب"  را در اختيار دارد و  قبلا فرماندهي ارتش در "ديرالزور" "حمص" و محله مشهور "حمص بابا عمرو"/ و "دوما" و.. را برعهده داشته است.
 



 
سرلشکر «عصام زهر‌الدين»  از شخصيت‌هاي برجسته نظامي سوريه است که گروههاي تروريستي وابسته به القاعده و داعش از عملياتي که اين شخص فرماندهي مي‌کند بسيار واهمه دارند. وي  از اهالي استان "السويدا" سوريه است و فرماندهي يک گروه عملياتي حرفه‌اي را عهده‌دار است.


سرلشکر  "زهرالدين" در ليست سياه سازمان جاسوسي رژيم غاصب صهيونيستي(موساد) قرار دارد و چندين بار توسط عوامل رژيم صهيونيستي مورد سوءقصد قرار گرفته که خوشبختانه موفق به ترور وي نشده‌اند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html