پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182871
ماجراي هشت گلي که استقلال به پرسپوليس زد چه بود؟ + عکس
تاریخ انتشار : 1394/06/19 08:16:52
نمایش : 4247
در چند روز اخير صحبتهاي مدير عامل سابق استقلال در مورد پيروزي استقلال در مقابل پرسپوليس جنجال هاي زيادي را برپا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درست روزي که پرسپوليسي  سالگرد پيروزي 6 بر صفر مقابل استقلال تهران را جشن گرفته بود مدير عامل سابق استقلال که يک استقلالي متعصب است يک بمب خبري منفجر کرد.

علي فتح اله زاده که در روز هاي اخير به دليل دوري از استقلال کمتر خبر ساز بوده است با يک اظهار نظر جالب تمامي نگاه ها را به خود معطوف کرد و به اصطلاح يک بمب خبري منفجر کرد که واکنش هاي برخي متعصب هاي پرسپوليس را به همراه داشت.

فتح اله زاده در يکي از اظهارات اخيرش از پيروزي استقلال در مقابل پرسپوليس با هشت گل خبر داد و در اين باره گفت:برد استقلال در مقابل پرسپوليس را با سند و مدرک ثابت مي کنم ضمن اينکه در زمان مديريت من در استقلال چهار بار پرسپوليس را شکست داده ايم.

اظهار نظر عجيب فتح اله زاده در پيروزي هشت گله در مقابل پرسپوليس امير عابديني رقيب ديرين مدير عامل سابق اظهارات جالبي را مطرح کرد.

عابديني دراين باره معتقد است: فتح‌اله‌زاده، مدير عامل سابق استقلال چون نمي‌تواند بمب بترکاند خواب‌هاي عجيب غريب مي‌‌بيند که خودش هم باور مي‌کند.

امير عابديني مدير عامل اسبق باشگاه پرسپوليس درباره اظهارات علي فتح‌اله‌زاده که گفته بود سند دارد که در يک مسابقه استقلال 8 بر صفر پرسپوليس را شکست داده است در صفحه اجتماعي خود گفت: علي فتح‌اله‌زاده در نوع خودش بي‌نظير است، گاهي موقع‌ها خواب مي‌بيند چه خوابي رويا و بعد آن خواب را طوري تعريف مي ‌کند که خود او هم باورش مي‌شود.
 
وي ادامه داد: مخصوصاً اخيراً که خواب "پلي‌اس تي شن" و "پلي‌اف" و فوتبال خوي را با هم مي‌بيند تازگي‌ها چون نمي‌تواند بمب بترکاند باعث بمب خنده شده است. چه کار کنيم؟ حاجي خودمان است ديگر.
 
و البته پس از آن دوباره فتح اله زاده در واکنش به اظهارات عابديني گفت: اسناد مربوط به اين پيروزي را نشان خواهم داد اما پيروزي شش بر صفر پرسپوليس مربوط به خيلي قبل بوده و هي سندي هم از آن موجود نيست اما با استقلال چهار بار اين تيم را شکست داده ام و از اين موضوع زمان زيادي نگذشته است.
ماجراي هشت گلي که استقلال به پرسپوليس زد چه بود؟

اين اتفاقات باعث شد اهالي فوتبال در اين باره به حرف بيايند:
 
 عزيز محمدي رييس پيشين سازمان ليگ نيز در اين باره معتقد است: هم فتح الله زاده و هم عابديني هر دو از مديران خوب باشگاهي در ايران هستند. اين دو باشگاه که در دوران مديريت اين عزيزان بهترين سال هاي خود را سپري کردند. بهتر است هر دوي آنها با پايان داددن به اين بحث ها مديران و مسوولان فعلي را استقلال و پرسپوليس و فوتبال را تشويق کنند تا همه دست به دست هم بدهيم و فوتبال را به روزهاي خوبش برگردانيم. 

کاظم اوليايي در گفت و گو با يکي از رسانه ها در اين باره گفت: درباره کري خواني هايي که ميان مديران و پيشکسوتان سابق استقلال و پرسپوليس راه افتاده و اينکه اخيرا علي فتح الله زاده اعلام کرده استقلال 8 گل به پرسپوليس زده و اسنادش موجود است، اظهار داشت: من نمي دانم خرمن گذشته به باد دادن، چه مشکلي را حل مي کند؟ استقلال و پرسپوليس از مسير واقعي فوتبال عقب مانده اند اما مديران ما دنبال اين هستند که کي به کي 6 تا يا 8 تا زده است!

مديرعامل سابق استقلال همچنين گفت: اين کري خواني ها براي يک لحظه آن هم روي سکوها خوب است اما براي مديران زشت است. آيا تدبير و تفکر مديران براي آينده نگري عدد جديد ساختن است؟ چه برنامه اي دارند که اين دو باشگاه اينطور اداره نشود؟ 

اوليايي در پايان افزود: من هم مي توانم هر ادعايي داشته باشم و کري  بخوانم اما چه رفتارهايي است که انجام مي دهند. آقايان به فکر توسعه باشگاه هايتان باشيد، نه اين رجز خواني هاي بيهوده.

 و اين کشمکش مديران ساق به سبک تحليل هاي سکويي کماکان ادامه يافت و عابديني گفت:فتح اله زاده قبلا هم مدعي شده بود که در تيم ملي فوتبال بازي کرده که ما اصلا يادمان نمي آيد و نتيجه هشت گل استقلال به پرسپوليس هم احتمالا در زمين هاي خاکي خوي بوده است.

و پس از آن فتح اله زاده در جواب عابديني"خوي اصلا زمين خاکي ندارد وقتي اسناد را رو کردم مشخص مي شود"

و اين بود دعواي دو مدير عامل استقلال و پرسپوليس به سبک ليدر هاي روي سکو....

راستي مشکل فوتبال اين روزها عدد 6 است يا 8....
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html