پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182784
تبليغات انتخاباتي مجازي شود
تاریخ انتشار : 1394/06/11
نمایش : 1566
نماينده مردم اردل و فارسان در مجلس شوراي اسلامي گفت: به جهت بحث اقتصاد مقاومتي، کاهش هزينه‌هاي تبليغات انتخابات و حفظ شکل و شمايل شهرها بهتر است از تبليغات مجازي استفاده شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا عزيزي فارساني اظهار کرد: بزرگ‌ترين دغدغه در حوزه انتخابي فارسان و اردل و استان چهارمحال و بختياري معضل بيکاري به‌ويژه فارغ‌التحصيلان با تحصيلات عالي ارشد و دکتري است، که بالغ‌بر 300 نفر فارغ‌التحصيل بيکار با مدارج عالي ارشد و دکتري در شهرستان‌هاي فارسان و اردل، کوهرنگ و کيار وجود دارند و عدم رسيدگي به اين قشر موجب مسائلي چون اعتياد در بين آن‌ها مي‌شود.

وي به نارضايتي مردم از تقسيمات کشوري اشاره کرد و ادامه داد: اين معضل بايد هرچه سريع‌تر حل شود تا موجبات امنيت خاطر مردم را فراهم کند.

اين مسئول به مشکل ريزگردها، خشک شدن چشمه‌ها و ... را به دليل بحث انتقال غير اصولي آب چه درون استاني و چه برون استاني اشاره و تاکيد کرد: اين يکي از مواردي است که به نارضايتي در بين مردم دامن مي‌زند.

عزيزي با بيان اينکه اگر امروزه شاهد ناآرامي در بين مردم هستيم به اين دليل است که مردم به اوج نارضايتي رسيده‌اند، افزود: مردم استان ما مردمي نجيب و ولايت‌مدار هستند و بلد نيستند دست به بي‌قانوني‌هايي چون قطع کردن آب، شکستن لوله يا لابي‌بازي براي دريافت پول‌هاي هنگفت بزنند و اين در حالي است که فقط فضاي سبز استان همجوار ما 5 برابر فضاي کشاورزي استان ماست و اين موضوع امنيت روحي و رواني مردم را به خطر مي‌اندازد.

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي از تبليغات انتخابات در فضاي مجازي خبر داد و خاطرنشان کرد: به جهت بحث اقتصاد مقاومتي، کاهش هزينه‌هاي تبليغات انتخابات و حفظ شکل و شمايل شهرها بهتر است از تبليغات مجازي استفاده شده و پيشنهاد کرد که استان ما به عنوان پايلوت انتخاب شود.

اين مسئول در انتها با اشاره به قطع يارانه‌ها عنوان داشت: اين موضوع مي‌تواند موجبات تشويش خاطر مردم را فراهم کند و نمي‌شود هم گراني باشد و هم يارانه‌ها  قطع شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html