پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182566
پرسپوليس شيرخفته است
تاریخ انتشار : 1394/05/24 19:21:57
نمایش : 1294
يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن بعد از برد مقابل استقلال گفت من مطمئنم بازي مقابل پرسپوليس سخت تر از استقلال است چون پرسپوليس تيم بهتري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گل‌محمدي در اين باره گفت: بعضي از دوستان حرف هاي من را بدجلوه مي‌ دهند و مي‌ خواهند طوري وانمود کننده که من از جمله مربياني هستم که هميشه به داوري اعتراض دارم در حالي که من هم مثل همه مربيان ليگ زماني که داور قضاوت غيرمتعارفي داشته باشد، به او اعتراض مي‌ کنند اما من هيچ وقت چه در دوران بازي و چه حالا که مربي هستم، اعتراضم را به صورت بي احترامي و توهين به داور مطرح نکردم و اصلا چنين آدمي نيستم. هر کسي که من را بشناسد مي‌ داند من از جمله آدم هايي هستم که هميشه براي داور و مربيان احترام خاصي قائل هستم. اگر کسي بخواهد به اين جوسازي ها ادامه دهد و حرف هاي غيرمنطقي بزند، قطعا از او شکايت خواهم کرد.

نيمه اول ضعيف بوديم

نتيجه بازي مقابل استقلال براي من راضي کننده بود خصوصا در نيمه دوم فرصتي پيش آمد تا بچه هاي ما بتوانند شايستگي هاي خودشان را نشان دهند، بچه ها در نيمه دوم فوق العاده بودند و با ارائه يک بازي کاملا هجومي و برتر توانستند ۳ امتياز بازي را کسب کنند. البته ما در نيمه اول ضعيف ظاهر شديم فکر مي‌ کنم بخاطر جو ورزشگاه باعث شد که بچه هاي ما نتوانند توانايي هاي خودشان را بروز دهند. ميانگين سني ما نسبت به سال گذشته پايين تر آمده و ما ۴، ۵ بازيکن زير ۲۱ سال در بازي ديروز به زمين فرستاديم که هيچ کدام تجربه بازي در چنين فضايي را نداشتند. به همين دليل هم نيمه اول را با فشارهاي روحي رواني اي که هواداران استقلال در ورزشگاه به وجود آورده بودند، از دست داديم ولي خدا را شکر در نيمه دوم همان ذوب‌آهن هميشگي شديم.

رحمتي يکي از بهترين دروازه‌بان هاي ايران است

درست است که ما ۲ گل زديم ولي ۴، ۵ گل هم نزديم. فکر مي‌ کنم رحمتي در بازي ديروز يکي از بهترين هاي تيمش بود و توانست موقعيت هاي مسلم زيادي را از ما بگيرد. مهدي نشان داد که يکي از بهترين دروازه‌بان هاي ايران است. من ارتباط دوستي قديمي و نزديکي با او دارم و خوشحالم که همچنان پرفروغ است و اميدوارم که همين روند را در ادامه دهد.

استقلال برابر ذوب‌آهن ضعيف نبود

گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که با وجود دو پيروزي استقلال در بازي هاي نخستين ليگ اين تيم از لحاظ فني حرفي مقابل ذوب‌آهن نداشت گفت: من فکر مي‌ کنم اکثر تيم ها هنوز شکل واقعي خودشان را پيدا نکرده اند و ارزيابي درست در مورد عملکرد آنها بايد از هفته هفتم و هشتم شروع شود و هنوز خيلي زود است که بخواهيم از لحاظ فني تيم ها را بررسي کنيم ضمن اينکه استقلال موقعيت هاي خوبي مخصوصا در نيمه اول داشت و اينطور نيست که بگوييم جلوي ذوب‌آهن ضعيف ظاهر شده بوديم. آنها براي برد به زمين آمدند ولي خوشبختانه با انگيزه بالاي بازيکنان ما توانستيم ۳ امتياز را از آن خودمان کنيم.

اگر مي‌خواهيد ببازيد ترسو نبازيد

شما از من در مورد اينکه چرا بعد از اتمام بازي بازيکنانم را در آغوش گرفته ام پرسيديد، بايد بگويم من وسط دو نيمه من به بازيکنان گفتم اگر مي‌ خواهيد ببازيد ترسو نبازيد! فکر کنم حرف من روي آنها خيلي تاثير گذاشت و باعث شد بازيکنانم در نيمه دوم شجاعانه و بي پروا بازي کنند و انرژي مضاعفي هم گرفتند. در نيمه اول وقتي در کنار زمين به تيمم نگاه مي‌ کردم با خودم گفتم اين همان ذوب‌آهن من است! چرا اينطوري شده؟ بعد از بازي و برد مقابل استقلال در حقيقت آنها را بغل کردم تا ازشان تشکر کنم.

کار حرفه اي کمک داور، اسديان

گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که همچون دو ديدار گذشته در ليگ در بازي مقابل استقلال هم به داوري اعتراض داشت گفت: من از داوري ناراضي نيستم فقط در صحنه اي که کاوه رضايي با توپ حرکت مي‌ کرد و موقعيت خوبي داشت، کرار او را متوقف کرد و پس از آن هم مصدوم شد ولي داور خطاي رضايي را اعلام کرد. من هم از اين موضوع ناراحت شدم و به داور اعتراض کردم ولي بقيه صحنه ها هيچ مشکلي نداشت ضمن اينکه مي‌ خواهم از کار حرفه اي آقاي اسديان هم صحبت کنم او در دو صحنه که ما فکر مي‌ کرديم آفسايد است يک بار به نفع استقلال و يک بار به نفع ذوب‌آهن به درستي آفسايد نگرفت تا موقعيت هاي خوبي نصيب دو تيم شود. مثل دوراني که خودم بازي مي‌ کردم به بازيکنانم هم هميشه گفته ام که اعتراض نکنند و احترام قاضي ميدان را رعايت کنند و هيچ وقت دوست ندارم به داوران بي احترامي شود و فکر مي‌ کنم اگر اعتراضي هم داشتم خيلي طبيعي است هر مربي اي هم ممکن است چنين اعتراضي را انجام بدهد.

پرسپوليس شيرخفته است

شما عنوان کرديد که پرسپوليس در رده آخر جدول است. به نظر من هنوز خيلي زود است که بخواهيم در مورد پرسپوليس قضاوت کنيم. پرسپوليس مثل شير خفته است و ممکن است هر لحظه بيدار شود تازه ۳ هفته از ليگ گذشته و هنوز زمان زيادي تا پايان ليگ باقي مانده و بعد از آن مي‌ توانيم قضاوت بهتري داشته باشيم. پرسپوليس و تيم برانکو به نسبت فصل گذشته تغييرات زيادي داشته و آنها هم مثل ما قرعه بدي در شروع ليگ داشتند. مطمئنا اگر هواداران صبور باشند در آينده نتايج بهتري از اين تيم مي‌ بينند.

پرسپوليس تيم تر از استقلال است

گل‌محمدي در پاسخ به اين سوال که با توجه به تجربيات خوبي که در پرسپوليس داشته، برانکو چقدر زمان نياز دارد تا تيمش به نتيجه برسد گفت: همانطور که گفتم پرسپوليس تغييرات زيادي داشته و من فکر مي‌ کنم که بايد به آقاي برانکو تا نيم فصل فرصت دهيم و هواداران از اين تيم حمايت کنند. مطمئن هستم پرسپوليسي که الان موجود هست خيلي بهتر از استقلال بازي مي‌ کند و تيم قوي تري هم هست و مطمئن باشيد در هفته هاي آينده به نتيجه مي‌ رسد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html