پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182534
ارائه خدمات ويژه بانکي به فرهنگيان کشور
تاریخ انتشار : 1394/05/22 18:28:55
نمایش : 1149
مديرعامل بانک سرمايه از ارايه خدمات ويژه به فرهنگيان کشور خبر داد و گفت: با راه اندازي باشگاه بزرگ مشتريان، دارندگان تک کارت مي توانند از تخفيف فروشگاه بزرگ و توليدکنندگان محصولات داخلي بهره مند شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خيرالله بيرانوند در جمع خبرنگاران با بيان اينکه، اين بانک در نظر دارد با توسعه زيرساخت هاي حوزه بانکداري الکترونيک خدمات مؤثر و نويني را ارايه دهد، افزود: در همين ارتباط کيوسک الکترونيکي ارائه دهنده خدمات بانکداري الکترونيک در مراکز فرهنگي کشور که مورد رجوع و استفاده قشر فرهنگيان و ساير مشتريان است که با همکاري وزارت آموزش و پرورش، نصب و راه اندازي شده است.

وي، از راه اندازي باشگاه بزرگ مشتريان سرمايه ايرانيان توسط بانک سرمايه خبر داد و اظهار داشت: در اين باشگاه شرايطي ايجاد شده تا مشتريان و دارندگان تک کارت بانک سرمايه بتوانند از تخفيف ده ها فروشگاه بزرگ و توليدکنندگان محصولات باکيفيت داخلي بهره مند گردند.

به گفته مديرعامل بانک سرمايه، در بستر اين باشگاه، توليدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، با طيف گسترده اي از مشتريان و دارندگان تک کارت بانک سرمايه مواجه خواهند بود که اين طرح ملي خود مي تواند منشأ سودآوري کلان و بالا رفتن حجم فروش کالا و يا خدمات آنان شده و منجر به افزايش توليد محصولات داخلي و گسترش فضاي کسب و کار در کشور گردد و از سوي ديگر مشتريان هم از تخفيف بالاي محصولات و خدمات بهره مند گردند.

بيرانوند تصريح کرد: باجه تک کارت براي معلمان شاغل و بازنشسته که حدود يک ميليون و ۷۰۰ هزار نفر هستند مورد بهره برداري قرار مي گيرد ضمن اينکه قرار است ۱۳ ميليون دانش آموز نيز با صدور کارت نشاط به اين جمع بپيوندند.


مرجع : مهر
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html