پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182302
توان دفاعي ايران هيچ ربطي به ۱+۵ ندارد
تاریخ انتشار : 1394/05/04 16:05:34
نمایش : 1422
نماينده بندر ماهشهر در مجلس با بيان اينکه توافق هسته‌اي مسئله‌اي ملي و فراجناحي است، گفت: توان دفاعي ايران هيچ ربطي به کشورهاي غربي و ۱+۵ ندارد بلکه مسئله‌اي کاملاً داخلي است که ورود ديگران در آن کاملاً ممنوع است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حبيب‌الله آقاجري نماينده بندر ماهشهر در مجلس شوراي اسلامي در مجلس شوراي اسلامي در نشست علني امروز يکشنبه پارلمان در تذکري شفاهي با تشکر از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشورمان، اظهار داشت: مسئله هسته‌اي بحثي فراجناحي و ملي است و بايد با اين ديد بررسي شود.

وي با بيان اينکه حصول ويژگي‌هاي عمومي و اختصاصي در اعضاي کميته ويژه بررسي‌کننده توافق‌نامه و پيوست‌هاي آن بسيار حائز اهميت است،افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبري متن توافقنامه هسته‌اي بايد به دقت مورد رسيدگي قرار گيرد، بر اساس اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسي همه عهدنامه‌ها، تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌ها بايد در مجلس بررسي و مصوب شوند.

آقاجري بر همين اساس يادآور شد: از همه همکاران تقاضا دارم طبق تکليف و سوگندي که ياد کرده‌ايم، عمل و متن توافق هسته‌اي را بررسي کنند تا در پيشگاه مردم، نسل‌هاي آينده و خداوند سربلند باشيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اعضاي کميسيون ويژه بررسي‌کننده توافق هسته‌اي بايد از افراد متخصص، مجرب و وظيفه‌شناس باشند، خواسته ملت ايران لغو يکجاي همه تحريم‌هاست، ممنوعيت دسترسي به مراکز نظامي و دانشمندان هسته‌اي بايد به عنوان خط قرمز رعايت شود. توان دفاعي ايران هيچ ربطي به کشورهاي غربي و ۱+۵ ندارد بلکه مسئله‌اي کاملاً داخلي است که ورود ديگران در آن کاملاً ممنوع است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html