پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182266
برانکو: دوست دارم پرسپوليس تهاجمي بازي کند
تاریخ انتشار : 1394/05/01 13:04:26
نمایش : 1368
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان اردوي تيمش در ترکيه آخرين جمع‌بندي‌هايش را از اين اردو ارائه کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ درباره جمع‌بندي‌اش از اردوي ۱۰ روزه‌اي که پرسپوليس در ترکيه برگزار کرد گفت: ما اردوي خوب و با کيفيتي را در اين‌جا برگزار کرديم. با توجه به امکاناتي که در اينجا برايمان مهيا شد تمرينات خوب و بانشاطي را انجام داديم و در هر حال حاضر از هر نظر شرايط‌مان نسبت به روز اول فوق‌العاده بهتر است.

وي افزود: ما در اينجا تمام بازيکنان را در اختيار داشتيم و سعي داشتيم روي مسايل بدنسازي و همين‌طور تاکتيکي تيم به خوبي کار کنيم. در اين‌جا سه بازي دوستانه هم برگزار کرديم که به اعتقاد من اين بازي‌ها نقش مهمي در روند آماده‌سازي ما داشت.

برانکو تاکيد کرد: البته اين نکته را فراموش نکنيد که روند آماده سازي کماکان ادامه خواهد داشت. ما بايد کار و تلاش کنيم تا بتوانيم حضوري موفق در ليگ داشته باشيم. نبايد اين‌گونه فکر کنيم که با يک اردو به آمادگي کامل رسيده‌ايم و دست از کار و تلاش برداريم. خوشحالم که بازيکنانم به اين تفکر رسيده‌اند که با تمام وجود در اختيار تيم باشند و براي موفقيت و افتخارآفريني پرسپوليس تلاش کنند.

سرمربي پرسپوليس درباره پيروزي پرگل تيمش برابر نماينده ترکمنستان گفت:ما با انجام يک بازي هوشمندانه و منطقي و البته هجومي به اين پيروزي دست يافتيم. اين پيروزي نشان داد که تيم من مي‌تواند يک بازي کاملا هجومي ارائه بدهد. ما با استفاده از بازيکناني چون علي عليپور و البته بازيکنان هجومي ديگري که در اختيار داريم اين پتانسيل را داريم که در ليگ هم يک بازي هجومي ارائه بدهيم. مطمئنا من به دنبال يک فوتبال تهاجمي هستم. با توجه به سابقه‌اي که پرسپوليس دارد دوست دارم اين تيم در ليگ يک فوتبال تهاجمي ارائه دهد.

برانکو در ادامه در پاسخ به اين سوال که آيا در اردوي ترکيه توانسته به ترکيب ثابتي از تيمش دست يابد يا خير گفت: همان‌طور که گفتم ما تازه ۱۰ روز است که با تيم کامل تمرين مي‌کنيم و هنوز دوران آماده‌سازي ما به اتمام نرسيده است. بايد به همين روند ادامه دهيم تا تيم‌مان به آمادگي کامل برسد و بعد براساس آمادگي بازيکنان به ترکيب ثابت دست خواهيم يافت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html