پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182130
جزئيات خبر واردات خودرو توسط کميته امداد
تاریخ انتشار : 1394/04/20 11:03:19
نمایش : 1102
رئيس کميته امداد در خصوص خبر واردات خودرو توسط کميته امداد جزئياتي را تشريح کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرويز فتاح در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه جزئيات خبر منتشر شده در خصوص واردات خودرو توسط کميته امداد و مددجوياني که اين امکان را دارند، اظهار کرد: افرادي که در مناطق مرزي و جزاير ساکن هستند دولت نهم به آنها مجوز واردات خودرو داده بود براي اينکه اين مناطق را ترک نکنند و از سکنه خالي نشود.

وي افزود: در واقع اين يک امتياز براي آنهاست و کارتي براي واردات خودرو دارند اما در عين حال سودي براي انجام اين اقدام ندارند. فردي با دادن پولي اندک به آنها کارت‌هاي واردات خودرو آنها را خريداري کرده بود و از مجموع آنها اقدام به واردات خودرو کرده است و اين ربطي به کليت کميته امداد ندارد چرا که مددجوي کميته امداد توان واردات خودرو را ندارد. البته نمي‌توان گفت از اين کارت‌ها سوء استفاده شده اما اين موضوع ربطي به کميته امداد ندارد.

فتاح همچنين در جمع خبرنگاران در خصوص پايين بودن ميزان مستمري مددجويان کميته امداد گفت: در اين مراسم فرصتي پيش آمده که مسئولان در يک فضاي صميمي با بچه‌هاي تحت پوشش کميته امداد افطار کنند. ما بايد اين بخش را الگو کنيم چنانچه رئيس جمهور نيز اين مراسم را در شب‌هاي قبل ترتيب دادند. در اين مراسم است که براي دو طرف اثر معنوي حاصل مي‌شود ضمن اينکه اين نسل مي‌توانند پيغام خود را به مسئولان برسانند. وسع کميته امداد اين مقداري است که در حال حاضر ميان مددجويان توزيع مي‌شود اما بايد بگويم که مردم ما را در طرح اطعام، اکرام و طرح محسنين غافلگير و شرمنده کردند و ما معتقديم دست ياري مردم مي‌تواند بسياري از مشکلات اين خانواده‌ها را کم کند.

رئيس کميته امداد در پاسخ به سوالي در خصوص انتخابات و نقش کميته امداد در آن، خاطرنشان کرد: ما در حقيقت مي‌خواهيم با همکاري وزارت کشور کاري کنيم که اثبات شود کميته امداد در اختيار ماموريت ذاتي خود است و بايد فقط به اقشار آسيب‌پذير رسيدگي کند.

وي افزود: نيازي نيست که عوامل کميته امداد در کاري باشند که ثمري نيز ندارد لذا کميته امداد در مسائل سياسي حق دخالت ندارد.

فتاح همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه آيا عوامل کميته امداد سهميه‌اي براي واردات خودرو دارند يا خير گفت: شما مي‌توانيد اين موضوع را از گمرک و پليس شماره‌گذاري بپرسيد به هيچ عنوان اينطور نيست که عوامل کميته امداد سهميه‌اي براي واردات خودرو داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html